H Enterprise Greece για δεύτερη χρονιά στην έκθεση American Film Market
Η AFM αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για τους εκπροσώπους της οπτικοακουστικής βιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AFM αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για τους εκπροσώπους της οπτικοακουστικής βιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη επιβεβαιώνει το ενισχυμένο κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας στη χώρα, συγκριτικά με το έτος έναρξης της λειτουργίας της στην Ελλάδα, το 1999.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή η συνεργασία είναι η τρίτη προσθήκη στις εκθέσεις της GWI για το Publicis Groupe CEE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα την ''εκθετική ηγεσία στην καρδιά της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής ανάπτυξης''.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο να προωθήσει τον διάλογο σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης και να αναδείξει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στο σύγχρονο επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παρούσα Έκθεση αναδεικνύει την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας με σεβασμό στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Η δύναμη στο πιάτο σου» με τη χορηγία της Lidl Ελλάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσημη πρόσκληση της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμα μία χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη του ΣΟΚΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory