
Lidl Ελλάς: Διάκριση για τη δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος από το Υπ. Περιβάλλοντος
Ξεχώρισε για τη σημαντική συνεισφορά της, διαθέτοντας 500.000€ για τη στήριξη των πληγέντων οικοσυστημάτων της Βόρειας Εύβοιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχώρισε για τη σημαντική συνεισφορά της, διαθέτοντας 500.000€ για τη στήριξη των πληγέντων οικοσυστημάτων της Βόρειας Εύβοιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεύτηκε ως η Ταχύτερα Αναπτυσσόμενη Αεροπορική Εταιρεία στη Δυτική Ευρώπη και ως η “Καλύτερη από τις Κορυφαίες 10 Αεροπορικές Εταιρείες” για το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακρίθηκε ως ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον στην κατηγορία "Advertising & Marketing"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει τη δέσμευσή της στο Brand Safety
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ λίστα FT 1000 καταρτίζεται ετησίως από τους Financial Times και την εταιρεία ερευνών Statista
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπεριλήφθηκε στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημιουργεί ένα υγιές, καινοτόμο και βιώσιμο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Βραζιλία η απονομή της παγκόσμιας διάκρισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θεσμός των Superbrands επιβραβεύει κορυφαίες επωνυμίες (brands) σε περίπου 90 χώρες παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση ανάμεσα σε 24.800 εταιρείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τις εταιρείες παραγωγής FOSS PRODUCTIONS και ΕΥ ΖΗΝ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα brands Amita και Amita Motion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory