Όμιλος GEP: Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αναγνωρίζεται ως “Great Place to Work”
Για την κατηγορία 50-250 εργαζομένων, με τη συμμετοχή του 98% του ανθρώπινου δυναμικού στη σχετική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την κατηγορία 50-250 εργαζομένων, με τη συμμετοχή του 98% του ανθρώπινου δυναμικού στη σχετική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακρίθηκε ως «Operator of the Year - Large» και ως «Casino Operator of the Year».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέσπασε την τιμητική διάκριση "Best Use of Search - Gaming: Large".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μία σαρωτική επικράτηση, κερδίζοντας τα 18 από τα 25 συνολικά βραβεία που δόθηκαν στα Effie Awards Hellas 2024, η Ogilvy ανακηρύχθηκε Agency of the Year για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά και μάλιστα τη χρονιά με τις περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία του θεσμού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση στα VET Excellence Awards Greece 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία έλαβε δύο χρυσά, ένα ασημένιο και δύο χάλκινα βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, από τον μεγαλύτερο παγκοσμίως φορέα κέντρων επικοινωνίας, την Contact Center World.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 1% στον κλάδο της παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων και στο 2% επιχειρήσεων με κορυφαία απόδοση στην περιβαλλοντική διαχείριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία «Ανάπτυξη και Επενδύσεις».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής στον κλάδο των Αλκοολούχων Ποτών καθώς και Greek Business Champion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία εταιρεία που προωθεί ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον και μία δυναμική εταιρική κουλτούρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGreek Business Champion και Πρωταγωνιστής Κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory