
O HAPCO ενώνει τις δυνάμεις του με τους επαγγελματίες DMC
Στόχος της “ένωσης” είναι τόσο η διεύρυνση και εξέλιξη του Συνδέσμου, όσο και η ενδυνάμωση της φωνής και της δυναμικής του κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της “ένωσης” είναι τόσο η διεύρυνση και εξέλιξη του Συνδέσμου, όσο και η ενδυνάμωση της φωνής και της δυναμικής του κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοι διεκδικούν τον λογαριασμό για την καμπάνια του 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διεθνή μέσα και πλατφόρμες social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδικτυακή ημερίδα με τη μορφή roundtable
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει με βάση τον δείκτη Anholt-Ipsos Nation Brands IndexSM (NBI)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλατφόρμα διαδικτυακής προβολής πολιτιστικών και τουριστικών πόρων/μνημείων και διαδρομών στην ευρύτερη περιοχή του Άξονα Κατάκολου - Αρχαίας Ολυμπίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένη δράση προβολής και ανάδειξης του Τουριστικού και Πολιτιστικού πλούτου της Λέσβου με χρήση καινοτόμων εφαρμογών Πληροφορικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παρακολούθηση της πρόθεσης για ταξίδια εντός Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διαδικασία συνεχίζεται με το επόμενο στάδιο που είναι η αποσφράγιση των Οικονομικών Προσφορών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια δυναμική και τεχνικά απαιτητική διαφημιστική εκστρατεία, με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός»)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας προβολής και προώθησης πολιτιστικών και τουριστικών πόρων/μνημείων και διαδρομών στην ευρύτερη περιοχή του Άξονα Κατάκολου - Αρχαίας Ολυμπίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Destination Greece Health First».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποκλειστικές έρευνες και αναλύσεις
Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.
Τι θα ισχύει για την παροχή εκπτώσεων σε διαφημιζόμενους και διαφημιστικές εταιρείες
H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού.
Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.
Η Direction Business Network, ενεργοποιώντας τη νέα συνεργασία της με τη Nexus Communications, προχωρά στην ανάπτυξη του Fleet Management Project στην ελληνική αγορά.
Mερικές συμβουλιές για να «μην χάσετε την μπάλα» από το blog της Έλλης Γλύτσου, που εκπροσωπεί τον παγκόσμιο Οργανισμό ΒΝΙ στην Ελλάδα