Η συνεργασία με το Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων του τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ και τα ελληνικά γλωσσικά μοντέλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες λειτουργίες, ανασχεδιασμός ενεργειών και βελτίωση χρηστικής εμπειρίας για τους συνδρομητές της πλατφόρμας της Clip News
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Μνημόνιο υπογράφηκε στα γραφεία του ΠΣΣΕ μεταξύ του Προέδρου του, Ηλία Δημητρίου, και της Αντιπροέδρου της Clip News, Κατερίνας Κεχαγιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMonitor. Analyse. Predict. και στην κυπριακή αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί το Media Analysis και οι τάσεις οδηγούν σε data-driven αποφάσεις που μόνο όφελος μπορούν να αποφέρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWebinar με θέμα “Media Analysis: Monitor.Analyse.Predict.”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την επερχόμενη Black Friday στις 26 Νοεμβρίου 2021 η Clip News συνέλεξε δεδομένα μέσω της digital consumer intelligence πλατφόρμας Brandwatch για το χρονικό διάστημα 15/10/2020-15/11/2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι υπηρεσίες Media Analysis της Clip News που επιλέγουν επιχειρήσεις και brands προσφέρουν μια σε βάθος ανάλυση περιεχομένου στο πλαίσιο του μιντιακού τοπίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Clip News έχει την απάντηση με το αλληλένδετο τρίπτυχο Monitor – Analyze – Predict.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Clip News Portal καθώς και η πλατφόρμα της Brandwatch, λειτουργίες της οποίας προσφέρει η Clip News, μπορούν να αποτελέσουν ιδανική βάση εφαρμογής “Data Blending”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔηµιούργησε τα δικά σου Media Analysis reports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory