To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Lexus: Παρουσιάζει την πρώτη διαφήμιση από σύστημα AI

Την πρώτη διαφήμιση στην ιστορία που έχει γραφτεί από σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ- Artificial Intelligence) πρόκειται να παρουσιάσουν άμεσα η Lexus και η διαφημιστική εταιρεία The&Partnership.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Καμπάνιες

Παγκόσμια πρωτιά για την Ελλάδα και το σποτ του ΕΟΤ

Νέα μεγάλη διάκριση για το σποτ του ΕΟΤ “Greece: 365 - Day Destination”, το οποίο κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο "People´s Choice" Award World´s Best Tourism Film 2018" της CIFFT. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
advertising
Marketing
Τουρισμός
ΕΟΤ
Awards

Η Ira Media λανσάρει το Artificial Intelligence στις διαφημιστικές καμπάνιες

H Ira Media, στηριζόμενη στη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη και το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον στην αγορά του marketing και της διαφήμισης, εισάγει στην Ελληνική αγορά την πλατφόρμα Leadmark.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ira Media

Καμπάνια της GOD για τη Helenvita

Με κεντρικό μήνυμα “This Is Me”, η GOD δημιουργεί μια νέα εκστρατεία για την Helenvita, με στόχο να υπενθυμίσει ότι η ομορφιά και η λάμψη πηγάζουν από την αυτοπεποίθηση που κρύβουμε όλοι μέσα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
GOD

Η πρώτη επικοινωνία της Frank & Fame για την bwin

Όταν μία από τις μεγαλύτερες στοιχηματικές εταιρίες χορηγεί μία από τις πιο επιτυχημένες ομάδες στην Ευρώπη η καμπάνια που θα ανακοινώνει αυτή τη συνεργασία θα πρέπει να έχει ένα ειδικό βάρος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Frank & Fame
bwin

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.