Νέα διεθνής καμπάνια από την Pepsi
Η Pepsi λάνσαρε μια νέα μεγάλη διεθνή καμπάνια, για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας συσκευασίας #PepsiMoji
Η Pepsi λάνσαρε μια νέα μεγάλη διεθνή καμπάνια, για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας συσκευασίας #PepsiMoji, η οποία λανσάρεται πλέον σε ολόκληρο τον κόσμο, μετά την περιορισμένη περσινή της κυκλοφορία.
Περίπου 600 εκδοχές των emoji-style icons θα εμφανιστούν σε περισσότερα από 1 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια της Pepsi, επιτρέποντας στους καταναλωτές να μοιραστούν το μήνυμα της επιλογής τους. Η καμπάνια περιλαμβάνει τρεις video διαφημίσεις, backpapers και συνδέσεις με συναυλίες, όπου οι χαρακτήρες επικοινωνούν, ανταλλάσσοντας τα κουτάκια τους. Τα video films κυκλοφορούν σε εκδόσεις 90 και 120 δευτερολέπτων για ψηφιακή θέαση και σε έκδοση 30 δευτερολέπτων για τηλεοπτική. Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί άλλα 100 αυτόνομα τηλεοπτικά σποτς 5 δευτερολέπτων αποκλειστικά για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
Για τα Out-of-home στοιχεία της καμπάνιας, η Pepsi συνεργάστηκε με γνωστούς φωτογράφους για την παραγωγή σειράς εικόνων, που παρουσιάζουν emojis, ενώ για τα άλλα στοιχεία, υπήρξε συνεργασία με τον fashion designer Jeremy Scott. "Η καμπάνια Say It With Pepsi γιορτάζει την παγκόσμια σύνδεση και την επικοινωία που παρέχουν τα emojis, με τη γλώσσα PepsiMoji να ξεπερνά την αναμενόμενη emoji εμπειρία" ανέφερε μεταξύ άλλων η senior vice president του global brand management της PepsiCo, Carla Hassan.
Η Pepsi λάνσαρε μια νέα μεγάλη διεθνή καμπάνια, για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας συσκευασίας #PepsiMoji, η οποία λανσάρεται πλέον σε ολόκληρο τον κόσμο, μετά την περιορισμένη περσινή της κυκλοφορία.
Περίπου 600 εκδοχές των emoji-style icons θα εμφανιστούν σε περισσότερα από 1 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια της Pepsi, επιτρέποντας στους καταναλωτές να μοιραστούν το μήνυμα της επιλογής τους. Η καμπάνια περιλαμβάνει τρεις video διαφημίσεις, backpapers και συνδέσεις με συναυλίες, όπου οι χαρακτήρες επικοινωνούν, ανταλλάσσοντας τα κουτάκια τους. Τα video films κυκλοφορούν σε εκδόσεις 90 και 120 δευτερολέπτων για ψηφιακή θέαση και σε έκδοση 30 δευτερολέπτων για τηλεοπτική. Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί άλλα 100 αυτόνομα τηλεοπτικά σποτς 5 δευτερολέπτων αποκλειστικά για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
Για τα Out-of-home στοιχεία της καμπάνιας, η Pepsi συνεργάστηκε με γνωστούς φωτογράφους για την παραγωγή σειράς εικόνων, που παρουσιάζουν emojis, ενώ για τα άλλα στοιχεία, υπήρξε συνεργασία με τον fashion designer Jeremy Scott. "Η καμπάνια Say It With Pepsi γιορτάζει την παγκόσμια σύνδεση και την επικοινωία που παρέχουν τα emojis, με τη γλώσσα PepsiMoji να ξεπερνά την αναμενόμενη emoji εμπειρία" ανέφερε μεταξύ άλλων η senior vice president του global brand management της PepsiCo, Carla Hassan.