To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Παγκόσμια συνεργασία της Diageo με το The One Club for Creativity

Το One Club for Creativity και η Diageo North America ανακοίνωσαν μια σημαντική συνεργασία για να αναγνωρίσουν και να προωθήσουν τη διαφορετικότητα, την ένταξη και την ισότητα των φύλων μεταξύ των νεαρών creatives σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Diageo

Το YouTube παρουσιάζει το 2018 Cannes Ads Leaderboard

Λίγο πριν την έναρξη του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions 2018, το YouTube παρουσιάζει την ειδική έκδοση Cannes YouTube Ads Leaderboard, τιμώντας έτσι τις πιο δημοφιλείς παγκόσμιες video διαφημίσεις...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Cannes Lions
YouTube

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.