Euro RSCG και Πράσινη σειρά εξαφανίζουν τις «Ζυγαριές»!
Την πράσινη σειρά «Χωρίς Ζάχαρη» προωθεί η Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ, με μια νέα ταινία, που δημιούργησε η Euro RSCG Athens και παρήγαγε η Central.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πράσινη σειρά «Χωρίς Ζάχαρη» προωθεί η Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ, με μια νέα ταινία, που δημιούργησε η Euro RSCG Athens και παρήγαγε η Central.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστές αγαπημένους παιδικούς ήρωες, «έτρεξε» στην περιοχή του Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης το διήμερο 14-15/2 η καμπάνια Magic Carnival του Magic Park, με την υπογραφή της Manifesto Ad & Design Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌ,τι και να πιεις είναι λίγο, αν δεν είναι Amita Smoothies. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας των πρωτοποριακών προϊόντων ψυγείου της Amita, που συνδυάζουν το χυμό φρούτων με το άπαχο γάλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια προκλητική τηλεοπτική ταινία, που «μιλάει» στο συναίσθημα, βρίσκεται στον «αέρα» η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Hyundai με τίτλο «You&Ι», στην οποία πρωταγωνιστεί το ομώνυμο μοντέλο και φέρει την υπογραφή της Ashley&Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους ρυθμούς του μικρού που καίει λίγο και ανάβει μεγάλες φωτιές, «τρέχει» η πόλη, στη διαφημιστική ταινία που δημιούργησε η Breakfast in Athens για το νέο Chevrolet Spark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βράδυ του Σαββάτου (27 Μαρτίου) έγιναν γνωστοί οι νικητές της φετινής 11ης διοργάνωσης του διεθνούς διαφημιστικού φεστιβάλ AdPrint Festival, που διεξήχθη στο Βουκουρέστι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΕΟΤ παρουσίασε τη προηγούμενη εβδομάδα τη νέα διαφημιστική καμπάνια με σύνθημα «Καλημέρα», για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, η οποία δεν κόστισε τίποτα στα ταμεία του ΕΟΤ, καθώς δημιουργήθηκε με υλικό από την περσινή διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Si Enorasis είναι η εταιρεία που ανέλαβε να δημιουργήσει και να υλοποιήσει την καμπάνια επικοινωνίας της Crepaland σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Ήδη τα πρώτα δείγματα είναι στον αέρα με τίτλο «Φάτες Όλες, Crepaland, H Άπαιχτη Κρέπα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑγαπημένο παιδί των media και όχι τόσο των διαφημιστών, όπως λέει ο Μάκης Σεριάτος, μιλάει στο adbusiness για την κρίση, προβλέποντας εξαγορές και συγχωνεύσεις στην αγορά της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια «νεανική, πρωτότυπη, δυναμική, με χιούμορ και ζωντάνια» καμπάνια δημιούργησε για την Electro World η Lowe Athens κι ο Marketing Director του ομίλου DSGi, Γιώργος Καράμπελας, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Μάθε κι εσύ», η τηλεοπτική διαφήμιση βρίσκεται εκ νέου στον αέρα από τις 28 Φεβρουάριου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory