SOLID HAVAS: Νέα διαφήμιση για το ΚΙΧΙ της alfa
Σε μια αντάξια συνέχεια της συγκινητικής ταινίας με πρωταγωνιστή τον κύριο Αθανάσιο Κουκουτάρη, τον ιδρυτή της εταιρείας alfa, η SOLID HAVAS δημιουργεί για λογαριασμό της alfa τη νέα ταινία για το Κιχί με τίτλο «ΚΙΧΙ, η ψυχή της alfa», «βάζοντας μπροστά» τις γυναίκες που φτιάχνουν καθημερινά στην Κοζάνη την Νο 1 αγαπημένη πίτα στην Ελλάδα.
Σε μια εποχή που μάχεται για τη γυναικεία ενδυνάμωση, οι εργαζόμενες γυναίκες της alfa παίρνουν τον λόγο και γίνονται αυτές το νέο πρόσωπο της τηλεοπτικής επικοινωνίας της εταιρείας και του εμβληματικού προϊόντος κιχί. Με μια πρωτοφανή ντοκιμαντερίστικη ματιά, που οφείλεται κατά πολύ στη νέα σκηνοθέτρια και γυναίκα Δήμητρα Μπαμπαδήμα, οι εργαζόμενες γυναίκες της alfa, με τα λόγια και τα χέρια τους, με γλυκύτητα και ρεαλισμό, μιλούν στην ψυχή μας και μας βάζουν στη ζωή και την καθημερινότητά τους, αναδεικνύοντας τη σχέση τους με την παράδοση, το κιχί και την ίδια την εταιρεία.
Με μια συγκινητική εκσυγχρονισμένη κοζανίτικη μουσική, ο φακός της Δήμητρας φωτίζει τη ζωή και τις σχέσεις των γυναικών στην Κοζάνη, δίνοντας σαφέστατα την απάντηση στο γιατί το κιχί της alfa είναι σταθερά Νο1 στην προτίμηση των καταναλωτών. Γιατί όπως λένε οι ίδιες: «το φτιάχνουμε με τα χέρια μας και το τρώμε με την ψυχή μας».
Η νέα διαφημιστική καμπάνια για το Κιχί της alfa θα «απλωθεί» σε 360ο κανάλια, στο Youtube, τα SoΜe, Digital και PR.
Η παραγωγή του σποτ είναι της Feelme Films.
Σε μια εποχή που μάχεται για τη γυναικεία ενδυνάμωση, οι εργαζόμενες γυναίκες της alfa παίρνουν τον λόγο και γίνονται αυτές το νέο πρόσωπο της τηλεοπτικής επικοινωνίας της εταιρείας και του εμβληματικού προϊόντος κιχί. Με μια πρωτοφανή ντοκιμαντερίστικη ματιά, που οφείλεται κατά πολύ στη νέα σκηνοθέτρια και γυναίκα Δήμητρα Μπαμπαδήμα, οι εργαζόμενες γυναίκες της alfa, με τα λόγια και τα χέρια τους, με γλυκύτητα και ρεαλισμό, μιλούν στην ψυχή μας και μας βάζουν στη ζωή και την καθημερινότητά τους, αναδεικνύοντας τη σχέση τους με την παράδοση, το κιχί και την ίδια την εταιρεία.
Με μια συγκινητική εκσυγχρονισμένη κοζανίτικη μουσική, ο φακός της Δήμητρας φωτίζει τη ζωή και τις σχέσεις των γυναικών στην Κοζάνη, δίνοντας σαφέστατα την απάντηση στο γιατί το κιχί της alfa είναι σταθερά Νο1 στην προτίμηση των καταναλωτών. Γιατί όπως λένε οι ίδιες: «το φτιάχνουμε με τα χέρια μας και το τρώμε με την ψυχή μας».
Η νέα διαφημιστική καμπάνια για το Κιχί της alfa θα «απλωθεί» σε 360ο κανάλια, στο Youtube, τα SoΜe, Digital και PR.
Η παραγωγή του σποτ είναι της Feelme Films.