Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να «βάζει ψαλίδι» στον πληθωρισμό
Συνεχίζεται η πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα έχει πάνω της κυρίως το εμπορικό και εταιρικό τμήμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε γνώμονα την καινοτομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ποιες εταιρείες απεστάλησαν οι σχετικές προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη συνεργασία μεταξύ ευρωπαϊκής ομάδας μπάσκετ και ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια προώθηση Mobile Customer Messaging.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην εταιρεία πίσω από το φεστιβάλ Cannes Lions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικεφαλής ο Δρ.Βασίλης Τροχαλίδης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧαρτογραφώντας το μέλλον των ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση της έναρξης της συνεργασίας μέσω του World Coffee Events (WCE).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑτου TÜV NORD Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory