To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
  • Κωτσόβολος: Το «Δωμάτιο του Μέλλοντος»

    Κωτσόβολος: Το «Δωμάτιο του Μέλλοντος»

    To βραβευμένο concept «Δωμάτιο του Μέλλοντος» παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΕΤΕ η Κωτσόβολος, ανοίγοντας την πόρτα στο μέλλον του ξενοδοχειακού κλάδου.

    Επιχειρηματικότητα
  • ΕΙΠ ΕΕΔΕ: Έρχεται το 10ο Risk Management & Compliance Forum

    ΕΙΠ ΕΕΔΕ: Έρχεται το 10ο Risk Management & Compliance Forum

    Το Risk Management & Compliance Forum διοργανώνεται για 10η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ

    Επιχειρηματικότητα
  • ΟΠΑΠ και ΠΑΕ Παναθηναϊκός συνεχίζουν μαζί

    ΟΠΑΠ και ΠΑΕ Παναθηναϊκός συνεχίζουν μαζί

    Ο ΟΠΑΠ και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασαν, την Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018, την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για δύο επιπλέον αγωνιστικές περιόδους.

    Επιχειρηματικότητα
  • ΟΠΑΠ-ΕΠΟ μαζί για δύο ακόμα χρόνια

    ΟΠΑΠ-ΕΠΟ μαζί για δύο ακόμα χρόνια

    Ο ΟΠΑΠ και η Εθνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ) παρουσίασαν, την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018, την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για δύο ακόμα χρόνια.

    Επιχειρηματικότητα

Τελευταία Νέα

20 χρόνια γιορτάζει η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στην ελληνική κοινωνία με ένα επετειακό Συμπόσιο με τίτλο "Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στο Made in Greece", το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΛΑΜ

LG: Ανανέωση συνεργασίας με ΚΑΕ Παναθηναϊκός

H LG Electronics Hellas και η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ διοργάνωσαν την Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου κοινή συνέντευξη Τύπου για να ανακοινώσουν την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας τους, για την αγωνιστική περίοδο 2018-2019

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
LG
Παναθηναϊκός

Ανανέωσαν τη συνεργασία τους ΑΕΚ και Λουξ Μαρλαφέκας

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε την ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με την Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ, με την εταιρεία να αποτελεί «επίσημο αναψυκτικό» της ομάδας για τη σεζόν 2018 – 2019.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Λουξ
ΑΕΚ

ΣΕΒ: Πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση του Διεθνούς Στρατηγικού Marketing

Με στόχο τη βελτίωση της προετοιμασίας των ελληνικών επιχειρήσεων να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της εξωστρέφειας και στην ανάγκη να ανοίξουν νέους δρόμους στις διεθνείς αγορές, ο ΣΕΒ διοργάνωσε εξειδικευμένο εργαστήριο διαπραγματεύσεων, με θέμα το «Διεθνές Στρατηγικό Marketing».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΣΕΒ

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.