ΕΛΙΑΜΕΠ: Πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης των πολιτών εν όψει Ευρωεκλογών
2η συζήτηση την Κυριακή 9 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ2η συζήτηση την Κυριακή 9 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της Παπαστράτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τράπεζα αξιοποίησε την Παγκόσμια Εβδομάδα Χρήματος για να δώσει την ευκαιρία στους κατοίκους της Φωκίδας να συμμετάσχουν σε επιμορφωτικές δράσεις για τον χρηματοικονομικό εγγραμματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ομάδα συμμετέχουν 7 αθλητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Noble Wines συστήθηκε στο κοινό σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση, παρουσιάζοντας το όραμα, τις αξίες και τους στόχους της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πελάτες μπορούν να καλούν την εταιρεία χωρίς χρέωση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν. Ποια αιτήματα εξυπηρετούνται. Τι ισχύει επιπλέον για τους επαγγελματίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 έρχεται και φέτος, από τις 7 μέχρι και τις 10 Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις Βρυξέλλες πραγματοποιήθηκε χθες η Γενική Συνέλευση του οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Καριέρα Α.Ε, κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά των επιχειρήσεων της CareerBuilder L.L.C.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Γενικό Κυβερνήτη της Αυστραλίας David Hurley συνόδευσε χθες το απόγευμα ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε επίσκεψη και περιήγηση στο βράχο της Ακρόπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο θρυλικό 2 CV επιστρέφει σε μια ευφάνταστη Playmobil εκδοχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Motor Oil τιμά τις γυναίκες εργαζόμενες αλλά και κάθε μία γυναίκα ξεχωριστά για τα δικά της επιτεύγματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory