
Forbes: Ο Μέσι ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής στον κόσμο το 2021
Δέκατος ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκατος ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 200 συμμετέχοντες βρέθηκαν στα ethelon Days 2019 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα ελληνική, ανεξάρτητη εταιρεία, affiliated to VALUECOM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πιο… πολύχρωμο φεστιβάλ της πόλης είχε άρωμα Ελλάδας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή 6 κορυφαίων Εκδοτικών Ομίλων, η Amstel Radler «άνοιξε διάθεση»… πάνω στην άμμο με το 2ο Amstel Radler Media House Beach Volley Tournament, που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία το 2ο Amstel Radler Media House Beach Volley Tournament, στο YABANAKI στη Βάρκιζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH γιορτή του fine drinking επιστρέφει για τρίτη χρονιά στην Αθήνα, και σας ταξιδεύει στον όμορφο κόσμο του Craftmanship!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Disney Events συνεργάστηκε με την Jack Morton Worldwide για διήμερο εκδηλώσεων με αφορμή τον τελικό του κυπέλλου πρωταθλητριών Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάλεξη από το Hellenic Observatory (Ελληνικό Παρατηρητήριο) σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Αποφοίτων του London School of Economics and Political Science
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Reebok, παγκόσμιο fitness και lifestyle brand, διοργάνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ένα μοναδικό event στο Los Angeles.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα βιωματικό event στη Σαγκάη, ο Lewis Hamilton μοιράστηκε με το κοινό αυτό που τον καθοδηγεί, τόσο στους αγώνες ταχύτητας, όσο και εκτός πίστας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Εθνική Ομάδα είναι γνωστή για τη σκληρή δουλειά και την αποφασιστικότητα της, και τα χαρακτηριστικά αυτά ξεχωρίζουν στη νέα εμφάνιση που δημιούργησε η Nike.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory