To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Η Disney Events για την Jack Morton Worldwide

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Disney Events συνεργάστηκε με την Jack Morton Worldwide για διήμερο εκδηλώσεων με αφορμή τον τελικό του κυπέλλου πρωταθλητριών Ευρώπης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Disney Events
Jack Morton Worldwide

Nike: Παρουσιάζει τη νέα εμφάνιση της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου

Η Ελληνική Εθνική Ομάδα είναι γνωστή για τη σκληρή δουλειά και την αποφασιστικότητα της, και τα χαρακτηριστικά αυτά ξεχωρίζουν στη νέα εμφάνιση που δημιούργησε η Nike.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Nike

Γεγονός το 1ο LifeMe Workshop

Το 1ο LIFEME WORKSHOP, το 1ο Διαδραστικό Event που πρεσβεύει τον υγιεινό και απολαυστικό τρόπο ζωής, θα πραγματοποιηθεί στο Ποδηλατοδρόμιο του Ο.Α.Κ.Α., την Κυριακή 15 Απριλίου 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.