To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

LSE: ‘Η αλληλεγγύη ως λάιφστάιλ – εταιρικό branding, κουλτούρα διασημοτήτων και ψηφιακά μέσα’

LSE: ‘Η αλληλεγγύη ως λάιφστάιλ – εταιρικό branding, κουλτούρα διασημοτήτων και ψηφιακά μέσα’

"Η Αλληλεγγύη ως  λάιφστάιλ – εταιρικό branding, κουλτούρα διασημοτήτων και ψηφιακά μέσα" θα είναι το θέμα της εκδήλωσης που οργανώνει το Hellenic Observatory (Ελληνικό Παρατηρητήριο) σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Αποφοίτων του London School of Economics and Political Science και με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Στην τρίτη σε σειρά διάλεξη που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 31 Μαΐου 2018, στις 7 το βράδυ στο αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ, η Λίλυ Χουλιαράκη, Καθηγήτρια ΜΜΕ και Επικοινωνίας, LSE, θα διερευνήσει τις διαφορετικές τεχνικές με τις οποίες πραγματώνεται η αλληλεγγύη ως λάιφστάιλ: εταιρικό branding, υποστήριξη διασήμων και ψηφιακός ακτιβισμός (κλικς, λάικς, κοινοποιήσεις κλπ). Αναλογιζόμενη τις επιπτώσεις που επιφέρει αυτή η μορφή αλληλεγγύης, τόσο στην κουλτούρα «μας» όσο και σε αυτούς που την έχουν ανάγκη, θα προτείνει εναλλακτικές για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η αλληλεγγύη τον 21ο αιώνα.

Την συζήτηση συντονίζει ο Kevin Featherstone, Καθηγητής Σύγχρονων Ελληνικών Σπουδών, Επικεφαλής Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου, LSE, και σχολιάζει ο Αναπληρωτής Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η εκδήλωση εντάσσεται στη σειρά διαλέξεων που διοργανώνει το Hellenic Observatory (Ελληνικό Παρατηρητήριο), με στόχο την προώθηση του διαλόγου πάνω σε μείζονος σημασία ζητήματα της πολιτικής και οικονομικής επικαιρότητας

Η διάλεξη θα γίνει στην αγγλική γλώσσα με ταυτόχρονη μετάφραση. Η είσοδος είναι ελεύθερη.