To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Imba: Σχεδιάζει και «υπογράφει» για την Frezyderm το Frezyland.gr

Tον πιο σύγχρονο εξατομικευμένο διαδικτυακό οδηγό για μέλλουσες μαμάδες και γονείς λανσάρει η Frezyderm επιλέγοντας την imba για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του frezyland.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Frezyderm
Imba

24MEDIA: Ο Ηλίας Αναστασιάδης, νέος Διευθυντής του Contra.gr

Ο Ηλίας Αναστασιάδης ανέλαβε από 1η Νοεμβρίου, καθήκοντα Διευθυντή Σύνταξης στο ιστορικό αθλητικό brand Contra.gr, το οποίο μετράει 17 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
24MEDIA
Contra.gr

Προς μικρή παράταση το 2% υπέρ ΕΔΟΕΑΠ στο διαδίκτυο;

Παράταση λίγων ημερών είναι πιθανό να δοθεί από τον Ενιαίο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Επικούρησης, Ασφάλισης και Περίθαλψης (ΕΔΟΕΑΠ) για την καταβολή της ειδικής εισφοράς Διαδικτύου...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΟΕΑΠ

Google: Αύξηση 20% στα διαφημιστικά έσοδα

Η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet ανέφερε αύξηση διαφημιστικών εσόδων κατά 20%, με συνέπεια αυτά να αγγίξουν τα 29 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Google
Alphabet

Έθνος: Έρχεται το ethnos.gr

Από την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, το ethnos.gr, o ιστότοπος της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ», έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική διαδικτυακή ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Έθνος

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.