Νέο YouTube show από jetdrops και Vodafone CU
Με τίτλο OPEN AS F
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο OPEN AS F
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεώνουν τη συνεργασία τους μετά την ολοκλήρωση του σχετικού διαφημιστικού Spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από σχεδόν 2 χρόνια πανδημίας, οι Έλληνες διανύουν τον πρώτο χρόνο πίσω σε μία φυσιολογική καθημερινότητα και καλούνται να κάνουν αναπροσαρμογές τόσο στη ζωή όσο και στο σπίτι τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πρώτο επεισόδιο της 4ης σεζόν του Outliers Podcast, υποδεχόμαστε τον Δημήτρη Μέμο, CEO της MarineTraffic, νούμερο ένα εταιρείας εντοπισμού πλοίων στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη συλλογή audiobooks Ελλήνων και ξένων συγγραφέων για να «διαβάζεις» και με κλειστά μάτια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEντάσσεται στην εμπορική ομάδα του AdNetwork που εκπροσωπεί Global και Local digital properties, ως Key Account Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ardu Prime ενδυναμώνει το αποτύπωμα και την επιχειρηματική παρουσία της σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΟΤΕ μπαίνει στην αγορά των ηλεκτρονικών συναλλαγών με μια νέα εφαρμογή για κινητά, που αλλάζει τον τρόπο που ο κόσμος κάνει τις συναλλαγές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία των νέων Β2C & B2B online καταστημάτων και του website του μουσικού οίκου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία 20.000 θέσεων εργασίας και συμβολή 2,2 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ της χώρας έως το τέλος του 2030.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητας των Δημοτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝικήτρια του Διαγωνισμού η Lighthouse για τον ανασχεδιασμό του elpedison.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory