Η Politis Group στηρίζει τον μηχανισμό Amber Alert Hellas
Αξιοποιώντας το εκτεταμένο δΙκτυο των Digital Big Billboards και των Digital Billboards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξιοποιώντας το εκτεταμένο δΙκτυο των Digital Big Billboards και των Digital Billboards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCGI με τη χρήση high-resolution 3D modelling
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOut of home διαφήμιση με το tagline « Η έμπνευση είναι παντού. Δώσε την ενέργειά σου σε ό,τι σου δίνει ρυθμό»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Carat γιορτάζουν τα 150 χρόνια Heineken
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το λανσάρισμα του Flora Adora
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε καινοτόμα Wrap Shelter σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος εγκαινιάζει ένα νέο σημείο υψηλής εμπορικής αξίας στον παραλιακό δρόμο της Λεμεσού πλησίον της μαρίνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της πλατφόρμας GOOH.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη και εντυπωσιακή ιδέα υλοποιήθηκε στους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτελέχη της Politis Technologies πραγματοποίησαν συναντήσεις με μεγάλους προμηθευτές της παγκόσμιας αγοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάριος Γρυπιώτης, Εµπορικός ∆ιευθυντής OOH (Οut Of Home), Politis Group µας σηµειώνει πως η υπαίθρια διαφήµιση αποτελεί ένα από τα βασικά µέσα επικοινωνίας σήµερα και τονίζει πως σε καµία περίπτωση δεν αποτελεί κάτι «άψυχο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια της Vodafone στα νέα Digital Wrap Shelters της Politis Out of Home
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory