To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Hendrick’s Gin: Kαμπάνια σε 3D wrap shelters της Politis Out Of Home

Hendrick’s Gin: Kαμπάνια σε 3D wrap shelters της Politis Out Of Home

Κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου, το Hendrick’s Gin έδωσε ραντεβού με τους Αθηναίους στα πιο κεντρικά σημεία της  χριστουγεννιάτικης πόλης.

Μια πρωτότυπη και παράλληλα εντυπωσιακή ιδέα υλοποιήθηκε στην υπαίθρια διαφήμιση στους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας: wrap shelters της Politis Out of Home φιλοξένησαν 3D μπουκάλια με την ετικέτα Hendrick’s, που γέμιζαν συνεχώς  ένα ποτήρι με το αγαπημένο Hendrick's Gin, δίνοντας μια ρεαλιστική εικόνα του προϊόντος .

Μέσα από την δημιουργική αυτή ενέργεια, στόχος της καμπάνιας ήταν να κάνει το προϊόν όσο γίνεται πιο ελκυστικό και να καταγραφεί στο μυαλό του καταναλωτή ως το πολυτελές ποτό των γιορτών το οποίο, φυσικά, καταναλώνεται υπεύθυνα.

H Out Of Home διαφήμιση είναι το «εργαλείο επικοινωνίας» που επιτρέπει στα brands των εταιρειών να έρθουν σε επαφή με τον καταναλωτή και στον καταναλωτή να γνωρίσει καλύτερα τα brands.

Η υπαίθρια διαφήμιση είναι το μέσο που προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες επικοινωνίας τόσο της εποχής όσο και του διαφημιζόμενου.

Είναι το μέσο που έρχεται σε άμεση επαφή με τον καταναλωτή από τη στιγμή που θα βγει έξω από την πόρτα του σπιτιού του και συναντά τον καταναλωτή όταν αυτός βρίσκεται στο καθημερινό του περιβάλλον, εκεί όπου είναι πιο δεκτικός, κοντά στα σημεία πώλησης και κυρίως χωρίς να αποσπάται από μηνύματα άλλων μέσων .

Η δημιουργικότητα στην υπαίθρια διαφήμιση εντυπωσιάζει το κοινό, δημιουργεί διάδραση και προστιθέμενη αξία στο προϊόν ενώ αποτελεί το κλειδί για την αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας.

Η Politis Out of Home και η δημιουργική της ομάδα με το κατάλληλο brief μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει τις πιο εντυπωσιακές αλλά και δημιουργικές ιδέες που θα απογειώσουν  κάθε  καμπάνια.