![Παπουτσάνης: Έκθεση Αειφόρου Ανάπτυξης 2023 με εστίαση στο περιβάλλον και τον άνθρωπο](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Παπουτσάνης: Έκθεση Αειφόρου Ανάπτυξης 2023 με εστίαση στο περιβάλλον και τον άνθρωπο
Επενδύσεις σε βιωσιμότητα και στις αρχές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπενδύσεις σε βιωσιμότητα και στις αρχές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά πλειοψηφία υπερψηφίστηκε, την 10η Δεκεμβρίου 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΜΕΓΑ ΑΕ παρουσιάζει τον νέο απολογισμό βιώσιμης ανάπτυξης για τα έτη 2022-2023.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία το 2023 διακρίθηκε με Χρυσό Βραβείο EcoVadis και βρέθηκε στην κορυφή του 1% των γαλακτοβιομηχανιών παγκοσμίως σε θέματα βιωσιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο ένα πιο «Πράσινο» περιβάλλον και ένα βιώσιμο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ολοκληρωμένο σχέδιο της Alpha Bank θέτει ως στόχο την κλιματική ουδετερότητα (net zero), καθώς και τη μείωση των χρηματοδοτούμενων εκπομπών έως το 2050, με ενδιάμεσο σταθμό το 2030.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναδάσωση αποτελεί μέρος του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας της Nova ύψους 1 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση του περιβάλλοντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη ελληνική εταιρεία λιανεμπορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροχωρά προς τη συγχώνευσή του με το Υπερταμείο μέχρι το τέλος του 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Ελλάς είχε διαθέσει το ποσό των 500.000 ευρώ για να στηρίξει την αποκατάσταση αυτών των πολύτιμων οικοσυστημάτων, χρηματοδοτώντας μελέτες και στηρίζοντας δράσεις αναδάσωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προώθηση της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι την επιτυχή υλοποίηση περισσότερων από 90 δράσεων ΕΚΕ μέσω του ολοκληρωμένου Προγράμματος Βιωσιμότητας & ΕΚΕ του Ομίλου, «Μια Ιστορία Αλλαγής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory