To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Συνέδριο: «Οι προκλήσεις και το μέλλον του Περιφερειακού και Κλαδικού Τύπου»

Ένα συνέδριο όπου αναδεικνύονται οι σημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο έντυπος Τύπος, αλλά και η δυναμική που έχει ο Τύπος της Περιφέρειας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΙΠΤ

Το Nickelodeon και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ένωσαν τις δυνάμεις τους

Σε ιδιαίτερο ζεστό κλίμα, την Τρίτη 6 Νοεμβρίου, υπογράφηκε Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ του Nickelodeon και του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Χαμόγελο του Παιδιού
Nickelodeon

National Geographic: Πρεμιέρα για το νέο κύκλο του ντοκιμαντέρ «Άρης»

Έξι νέα επεισόδια στο μοναδικό υβριδικό format που συνδυάζει μυθοπλασία και ντοκιμαντέρ, μας δίνουν μια πρώτη εικόνα του πώς θα είναι η ζωή στον κόκκινο πλανήτη, βάσει όσων συμβαίνουν σήμερα στη Γη. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
National Geographic

Οι «Θρύλοι των Γηπέδων» συνεχίζονται με το «πορτραίτο» του Ηλία Υφαντή

Ο Ηλίας Υφαντής που μάγεψε τους φιλάθλους με την τεχνική και το ταλέντο του, θυμάται μπροστά στην κάμερα τα πρώτα του βήματα στη γειτονιά του Πειραιά και την ένταξή του στον Ολυμπιακό. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Cosmote TV

Επανεκλογή της Ελλάδας στο Συμβούλιο της ITU

Τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου, διεξήχθησαν στο Ντουμπάι εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών (ITU), φορέα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τις τηλεπικοινωνίες, στο πλαίσιο Παγκόσμιας Διάσκεψης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ITU

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.