
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Eγκαινιάζει το Media Invest
Με στόχο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής οπτικοακουστικής βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής οπτικοακουστικής βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί αναγνώριση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων του Ουκρανού προέδρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Αθλητικό Σωματείο ΑμεΑ καλλιεργεί τον αθλητισμό στα άτομα με αναπηρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενοποίηση του λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καθήκοντα της κυρίας Πετρίδη στο νέο αυτό ρόλο θα καλύπτουν τέσσερις τομείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την σημαντική απώλεια συνδρομητών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη συνάντηση παρουσιάστηκαν οι σοβαροί και βάσιμοι προβληματισμοί του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δοκιμαστική λειτουργεία σε ΗΠΑ και Καναδά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Οι πλαστοί λογαριασμοί ανέρχονται σε τουλάχιστον 20% των χρηστών" ανέφερε ο ιδιοκτήτης της Tesla
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις «Save a Greek Stray», «A Little Shelter» και «DogsVoice.gr»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώθηκε στο Σχηματάρι Βοιωτίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory