To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Δήμητρα Νατσίκου, Daikin Hellas: Iδανικό timing για να συστηθούμε εκ νέου στους καταναλωτές

Με αφορμή τη νέα καμπάνια για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma, η Δήμητρα Νατσίκου Marketing Coordinator της Daikin Hellas απαντά στις ερωτήσεις μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Daikin
Δήμητρα Νατσίκου

Στη Media Markt μπορείς να τα έχεις όλα!

Ο Γιώργος Γαλάνης, Head of Marketing της Media Markt, μιλάει στο adbusiness για τη νέα καμπάνια της αλυσίδας, που προβάλλει την αίσθηση ελευθερίας τού να τα θέλεις και να τα έχεις όλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Media Markt
Γιώργος Γαλάνης

Going Forward Together

Το New York College επέλεξε την MainSys ως στρατηγικό συνεργάτη για την προώθηση του στα ψηφιακά μέσα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Mainsys
New York College

Mojca Briščik: Οι ιδέες στο προσκήνιο

Λίγες ημέρες πριν από την 25η διοργάνωση του Golden Drum Festival, η Mojca Briščik μίλησε στο adbusiness για τη σημαντική αυτή επέτειο, τη φιλοσοφία του φεστιβάλ αλλά και τις τάσεις στη Νέα Ευρώπη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Golden Drum
Publicis One

Τα data αλλάζουν το marketing

Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε το δεύτερο συνέδριο της Tempo OMD με τίτλο “Data-ing your Business: Improve ROI with precision marketing”, προσφέροντας πολύτιμα insights στους παρευρισκόμενους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Tempo OMD

«Βάλαμε ένα στοίχημα και το κερδίσαμε»

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, μιλάει στο adbusiness για το νέο σποτ της εταιρείας, την πορεία και τη φιλοσοφία της αλλά και την εικόνα στην ελληνική αγορά ενέργειας όσον αφορά την προβολή και τη διαφήμιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
OgilvyAction
ZeniΘ

Αθλητικό πρόγραμμα υψηλής επένδυσης

Γκολ από… τα αποδυτήρια βάζουν φέτος συνδρομητικά και ελεύθερα κανάλια, εξασφαλίζοντας υψηλούς δείκτες τηλεθέασης και διαφημιστικά έσοδα για ένα 360o αθλητικό περιεχόμενο, που εστιάζει σε ποδοσφαιρικές και μπασκετικές διοργανώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Wind
Cosmote
nova
Vodafone
ΕΡΤ
Αθλητικό περιεχόμενο

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Σημαντικές αλλαγές στα Ermis Awards

Σημαντικές αλλαγές στα Ermis Awards

Ξεκινά η υποβολή συμμετοχών, που θα ολοκληρωθεί στις 7 Δεκεμβρίου. Ποια είναι τα σημαντικά νέα στοιχεία της φετινής διοργάνωσης