To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δήμητρα Νατσίκου, Daikin Hellas: Iδανικό timing για να συστηθούμε εκ νέου στους καταναλωτές

Δήμητρα Νατσίκου, Daikin Hellas: Iδανικό timing για να συστηθούμε εκ νέου στους καταναλωτές


Με αφορμή τη νέα καμπάνια για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma, η Δήμητρα Νατσίκου Marketing Coordinator της Daikin Hellas απαντά στις ερωτήσεις μας.

-Κυρία Νατσίκου, φέτος είδαμε ότι η Daikin Hellas βγήκε δυναμικά με μία νέα διαφημιστική καμπάνια. Πώς αποφασίσατε να κάνετε αυτό το νέο positioning του brand σας φέτος;


Αλλάζοντας την επιχειρηματική και εμπορική μας στρατηγική με την είσοδό μας στα καταστήματα λιανικής και τη δημιουργία ενός νέου concept καταστημάτων με την επωνυμία Blue Dealer Plus, θεωρήσαμε ότι το timing ήταν ιδανικό για να συστηθούμε εκ νέου στους καταναλωτές μας. Η αλλαγή στην επικοινωνία μας είχε ως βασικό στόχο να φέρει φρέσκο αέρα στην εικόνα της Daikin Hellas, που ήταν ήδη ταυτισμένη με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία και την καινοτομία στον κλάδο της. Η νέα μας υπογραφή «Παγκόσμιος Ηγέτης στο Ιδανικό Κλίμα» χτίζει πάνω σε αυτήν την παρακαταθήκη που έχουμε τόσο στην εγχώρια αγορά αλλά και διεθνώς ως θυγατρική της κορυφαίας εταιρίας στα συστήματα ψύξης και θέρμανσης. Μαζί με τη GOD τη διαφημιστική μας εταιρία, μετουσιώσαμε όλα αυτά τα στοιχεία που αποτελούν το DNA της Daikin, σε μία ευρηματική διαφημιστική καμπάνια που υπενθυμίζει «Ότι καιρό κι αν κάνει έξω, IN DAIKIN”. Στο σποτ με το οποίο ξεκίνησε η καμπάνια τον περασμένο Μάιο πρωταγωνίστησαν οι κορυφαίοι Έλληνες μετεωρολόγοι Τάσος Αρνιακός και Χριστίνα Σούζη. Αυτήν την περίοδο προβάλλεται το νέο μας σποτ με τον Τάσο Αρνιακό για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma.

-Τι είναι αυτό που πιστεύετε ότι διαφοροποιεί τη Daikin Hellas από τον ανταγωνισμό ώστε να αποτελεί την επιλογή των ειδικών, όπως επισημαίνει η συγκεκριμένη καμπάνια;

Η Daikin Hellas ασχολείται αποκλειστικά με τη δημιουργία του ιδανικού κλίματος και τη δημιουργία συνθηκών άνεσης για τους πελάτες μας. Συνεπώς, γνωρίζουμε πολύ καλά τις ανάγκες και την αγορά και συγχρόνως διαβλέπουμε τις μελλοντικές τάσεις, δεδομένου ότι η Daikin διεθνώς επενδύει σημαντικά στο R & D. Επίσης, η εταιρία συμμετέχει στον παγκόσμιο διάλογο για περιβαλλοντικά υπεύθυνο κλιματισμό ως διαμορφωτής των εξελίξεων για τον κλάδο. Η Daikin Hellas διαθέτει στην αγορά την πληρέστερη προϊοντική γκάμα για κάθε χώρο και ανάγκη, καλύπτοντας κάθε επιθυμία ή απαίτηση των πελατών της.  

-Μπορείτε να μας πείτε τι άλλες ενέργειες προβολής υλοποίησε φέτος η Daikin Hellas;

Εκτός από την Above the Line καμπάνιά μας, φέτος διοργανώσαμε και μια μεγάλη εκδήλωση για την παρουσίαση της εταιρικής μας ταυτότητας στο Island στην έναρξη της σεζόν για τον κλιματισμό, καλωσορίζοντας το καλοκαίρι. Είχαν προηγηθεί τα εγκαίνια του εκπαιδευτικού κέντρου Daikin Academy στη Θεσσαλονίκη. Τον Ιούνιο διοργανώσαμε και μια μεγάλη b2b εκδήλωση για το Τμήμα Εμπορικών & Βιομηχανικών Εφαρμογών την οποία τίμησε με την παρουσία του ο Πρέσβης της Ιαπωνίας και ήταν εμπνευσμένη από τις ιαπωνικές μας καταβολές. Φέτος γίναμε περισσότερο εξωστρεφείς τολμώ να πω τόσο σε επίπεδο PR μέσω της συνεργασίας μας με τη Hill+Knowlton Strategies όσο και στη Digital παρουσία μας την οποία χειρίζεται η GOD.