To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Media Markt μπορείς να τα έχεις όλα!

Στη Media Markt μπορείς να τα έχεις όλα!
Ο Γιώργος Γαλάνης, Head of Marketing της Media Markt, μιλάει στο adbusiness για τη νέα καμπάνια της αλυσίδας, που προβάλλει την αίσθηση ελευθερίας τού να τα θέλεις και να τα έχεις όλα.

Συνέντευξη στον ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ


adb: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλει να περάσει η νέα καμπάνια της Media Markt;

Γ..Γ:
Η καμπάνια «Όλοι τα θέλουμε όλα» προέκυψε από αυτό που λέμε στο marketing, universal truth. Από παιδιά γεννιόμαστε για να τα θέλουμε όλα. Στην πορεία, ανακαλύπτουμε ότι υπάρχουν πολλά «όχι», συμβάσεις, υποχωρήσεις στα «θέλω» μας. Αυτή ακριβώς την απελευθερωτική αποδοχή του «τα θέλω όλα» θέλαμε να αναδείξουμε και να αφήσουμε τον καθένα από εμάς να την αποδεχτεί και να την αναζητήσει.


adb: Πώς προέκυψε το σλόγκαν «Όλοι τα θέλουμε όλα»;

Γ..Γ:
Η καμπάνια προέκυψε από την παρατήρηση ότι ως εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας μπορούμε να παρέχουμε ό,τι μπορεί να χρειαστεί κανείς (ακόμα και αυτά που μπορεί να μην τα έχει σκεφτεί). Δεν αναφέρομαι μόνο στις καλύτερες τιμές και την τεράστια ποικιλία που αναγνωρίζονται από το ελληνικό κοινό, αλλά και την πιο σύγχρονη τεχνολογία και υπηρεσίες. Υπηρεσίες όπως η επιδιόρθωση και προστασία κινητού, η τοποθέτηση της τηλεόρασής σου στον τοίχο και μάλιστα με εγκατεστημένα όλα τα προγράμματα έτοιμη να την απολαύσεις, η 5ετής εγγύηση και πάνω από 40 ακόμα υπηρεσίες, σε βοηθούν πραγματικά να τα έχεις όλα!




adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP του brand Μedia Markt και πώς αντικατοπτρίζεται στην καμπάνια;

Γ..Γ:
To USP μας είναι ότι στη Media Markt μπορείς να τα έχεις όλα χωρίς συμβιβασμούς: τιμές, ποικιλία υπηρεσίες, εξυπηρέτηση, τεχνολογία λύσεις για τα θέλω σου και όχι μια διεκπεραιωτική σχέση που τελειώνει μόλις φύγεις από το κατάστημα. Τα μέλη του Club, για παράδειγμα, απλά με το σκανάρισμα της κάρτας τους κατά την αγορά λένε τέλος στη φύλαξη των αποδείξεων για την εξασφάλιση της εγγύησης του προϊόντος τους, κερδίζουν δώρα και κουπόνια, και όχι μόνο. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες μέλη του Club. Το πώς αντικατοπτρίζεται το ότι τα έχουμε όλα στην καμπάνια μας νομίζω είναι εύκολο να το δει κανείς από το πρώτο κιόλας τηλεοπτικό. Μια γιορτή από ανθρώπους διαφόρων ηλικιών, σε διαφορετική φάση ζωής, με διαφορετικά «θέλω», που βρίσκουν λύση σε όλα και μια εμβληματική μουσική με το τραγούδι «I want it all» των Queen νομίζω μας μεταφέρουν στο κλίμα. Πιστεύω ότι το συγκεκριμένο τραγούδι, που χαρακτηρίζεται και classic όλων των εποχών, ως όχημα, λειτουργεί αυτοτελώς, για να περάσουμε το σλόγκαν «όλοι τα θέλουμε όλα»!


adb: Σε ποιες πλατφόρμες διαθέτει παρουσία η καμπάνια και σε τι βάθος χρόνου θα «τρέξει»;

Γ..Γ:
Ως γνήσιος multi-channel retailer που είμαστε, «τρέχουμε» την καμπάνια σε όλα τα δυνατά σημεία που βρίσκουμε τον καταναλωτή, ακόμα και σε σημεία που δεν το περιμένει κανείς. Το ερχόμενο διάστημα θα αποκαλυφθούν περισσότερα! 


adb: Ποιες ακριβώς εκτελέσεις πραγματοποιείτε στο online περιβάλλον και στα social media;

Γ..Γ:
Η αρχή μας είναι να βρίσκουμε τον πελάτη όπου κι αν βρίσκεται. Η καμπάνια «τρέχει» με πλήρες πλάνο και σε Online περιβάλλον και, φυσικά, στα social media, με μηνύματα που τον αφορούν τη στιγμή που τα διαβάζει. Ο πελάτης καταλαβαίνει ότι ο συνδυασμός φυσικών καταστημάτων με το e-shop μας τού δίνει πάντα την εγγύηση ότι πίσω από κάθε του επιλογή και «θέλω» βρίσκεται η νο1 αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών στην Ευρώπη.


adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής;

Γ..Γ:
Σε πρώτο χρόνο, το feedback είναι εξαιρετικά θετικό, τόσο από τους πελάτες όσο και από τα καταστήματα. Είναι ακριβώς η αποδοχή ότι επιτέλους κάποιος μου λέει αυτό που πάντα ήθελα, ότι «εδώ μπορώ να τα έχω όλα» και η συνειδητοποίηση ότι ισχύει.


adb: Ποιες άλλες ενέργειες περιλαμβάνει το πλάνο marketing που έχετε για τη συνέχεια;

Γ..Γ:
Έρχονται διάφορα, τα οποία αν αποκαλύψω, θα χαλάσω τη στιγμή και θα σας στερήσω την αίσθηση της ανακάλυψης! Λίγη υπομονή και θα δείτε. Όπως και να ’χει, θέλουμε να αγγίξουμε το μυαλό και τις καρδιές όλων των Ελλήνων με ένα σλογκαν που ιδίως στις εποχές που ζούμε, είναι κρυμμένο μέσα μας και όμως ζει και ψάχνει την ευκαιρία να αναδυθεί και να εκφραστεί χωρίς ενοχές. Όλοι τα θέλουμε όλα, λοιπόν, και η Media Markt είναι το μέρος που μπορείς να τα έχεις!