To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια ανατρεπτική καμπάνια από JWT Athens και Vodafone

Μια ανατρεπτική καμπάνια από JWT Athens και Vodafone
Μια καμπάνια με βασικό μήνυμα το μη αναμενόμενο «Μην πάρεις Vodafone TV» δεν θα μπορούσε παρά να κερδίσει την προσοχή και τις εντυπώσεις.

Ο Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer, και ο Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director της JWT Athens, και η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights της Vodafone, μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες. Ακόμη και για τη συμμετοχή του Nικ Καλάθη


adb: Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο στην καμπάνια για την ανανεωμένη πλατφόρμα Vodafone ΤV; Ποιο ήταν το brief που σας δόθηκε και πώς το αντιμετωπίσατε;

Λάζαρος Ευμορφίας:
Να επικοινωνηθεί το πλούσιο και συναρπαστικό περιεχόμενο του Vodafone TV με έναν εξίσου συναρπαστικό και μη αναμενόμενο τρόπο. Έτσι δημιουργήσαμε το «Μην Πάρεις Vodafone TV», ένα disruptive μήνυμα, που απευθύνεται σε κάποιον ή κάποιους που απλά δεν γίνεται να υπάρχουν εκεί έξω, οπότε αυτοαναιρείται. Γιατί, τελικά, όλοι θέλουν το Vodafone TV.


adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή του σποτ;

Λ.Ε:
Επειδή οι σκηνές της διαφήμισης παραπέμπουν στο περιεχόμενο του Vodafone TV, η πρόκληση ήταν να γίνουν αντάξιες των κινηματογραφικών studios, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα. Κι αυτό το πετύχαμε και είμαστε πολύ περήφανοι. Τα γυρίσματα, τα ειδικά εφέ, ο πρωταγωνιστής και το σύνολο της επεξεργασίας ήταν εφάμιλλα μεγάλων κινηματογραφικών παραγωγών.



adb: Πώς επιλέξατε τα θέματα που παρουσιάζονται στο σποτ και πώς προέκυψε η συμμετοχή του Νικ Καλάθη;

Λ.Ε:
Τα θέματα αυτά παραπέμπουν στις πιο σημαντικές κατηγορίες περιεχομένου όπως Σειρές, Ταινίες, Αθλητικά, Ντοκιμαντέρ και Παιδικά. Η συμμετοχή του Νικ Καλάθη έγινε με γνώμονα τη συμμετοχή της ομάδας του στη Euroleague, τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή διοργάνωση σε συλλογικό επίπεδο, που προβάλλεται στο Vodafone TV μέσω των καναλιών Novasports. O ίδιος ο παίκτης διανύει ίσως την πιο φορμαρισμένη περίοδο της καριέρας του. Η μικρή χρονικά εμφάνισή του στο σποτ έγινε εσκεμμένα, ώστε να προκαλέσει μεγαλύτερη έκπληξη στους θεατές και να αναρωτηθούν «Όντως αυτός ήταν ο Καλάθης;»


adb: Ποιο είναι το γενικότερο σχόλιό σας για την επικοινωνία και το marketing στην αγορά των τηλεπικοινωνιών σήμερα;

Λεωνίδας Σπανός:
Οι τηλεπικοινωνίες έχουν ήδη περάσει σε μια νέα εποχή, όπου το focus απαντά στο ζητούμενο του πελάτη για ολιστικές επικοινωνιακές και τεχνολογικές προτάσεις. Προτάσεις που περιλαμβάνουν την Οπτική Ίνα, την Τηλεόραση, το Internet of Things είναι ήδη εδώ και συνεχώς εξελίσσονται. Τον τελευταίο καιρό, η Τηλεόραση έχει καταλάβει σημαντικό ρόλο στα πλάνα των εταιρειών με ανοδική τάση και πολλές ενδιαφέρουσες επιλογές. Η Vodafone προσφέρει μια από τις καλύτερες.


adb: Tι νέο φέρνει η ανανεωμένη πλατφόρμα Vodafone TV;

Χάιδω Ηλιοπούλου:
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Vodafone TV συνδυάζει πλούσιο θέαμα, αλλά και μοναδικές δυνατότητες σε επίπεδο εμπειρίας, ενώ διατίθεται σε όλους, ανεξαρτήτως δικτύου. Είτε μέσω σταθερής γραμμής είτε μέσω mobile δικτύου, ο συνδρομητής Vodafone TV μπορεί να απολαύσει το καλύτερο live και on demand περιεχόμενο: αθλητικά κανάλια, τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές πρεμιέρες αμέσως μετά το σινεμά, τη μεγαλύτερη ποικιλία παιδικού προγράμματος, καθώς και όλους τους διαθέσιμους κύκλους από τις πιο δημοφιλείς σειρές κ.ά.



adb: Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της που την κάνουν να ξεχωρίζει;

Χ.Η:
Περιεχόμενο και ψυχαγωγία στα δικά σου μέτρα, αλλά και σύγχρονη τεχνολογία που αποθεώνει την εμπειρία:

• Δυνατότητα πρόσβασης στο Vodafone TV χωρίς περιορισμούς, όπου κι αν βρίσκεσαι, με ταυτόχρονη θέαση από διαφορετικές συσκευές
• Δυνατότητα επανεκκίνησης του περιεχομένου, από το σημείο που το άφησες, σε οποιαδήποτε από τις συσκευές σου
• Δυνατότητα εγγραφής live τηλεοπτικών εκπομπών ή αποθήκευσης των αγαπημένων σου ταινιών ή σειρών στο cloud για offline παρακολούθηση στο κινητό ή το tablet, όταν δεν έχεις πρόσβαση στο Internet.


adb: Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε μέσα από τη νέα καμπάνια;

Χ.Η:
Με κεντρική ιδέα το «Μην πάρεις Vodafone TV, αν είσαι…», στόχος μας είναι να προβάλλουμε με ανατρεπτικό τρόπο το συναρπαστικό κι ανεξάντλητο περιεχόμενο της νέας μας πλατφόρμας. Το περιεχόμενο είναι τόσο συναρπαστικό, που μόνο αν είσαι υπερκατάσκοπος, που έχεις κολλητούς αστέρια του μπάσκετ, κάνεις παρέα με άγρια ζώα και είσαι ταυτόχρονα και ζωντανός νεκρός… μόνο τότε, δεν σε αφορά το νέο Vodafone TV. Και επειδή ο τύπος αυτός ανθρώπου που περιγράφεται στη διαφήμιση στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, το μήνυμά μας ουσιαστικά αυτοαναιρείται. Γιατί το Vodafone ΤV αφορά όλους μας και συναρπάζει με το πλούσιο περιεχόμενό του. Γι’ αυτό και η καμπάνια υπογράφεται «Νέο Vodafone TV. Για σένα. Όχι για αυτόν της διαφήμισης».




adb: Σε ποιες πλατφόρμες «τρέχει» η καμπάνια και ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει; Τι παρουσία, ακριβώς, έχει σε digital και social media;

Χ.Η:
Στρατηγικά επιλέξαμε, στην αρχή της καμπάνιας, παρουσία σε μέσα με υψηλή κάλυψη, για άμεσο impact. Προχωρήσαμε σε προβολή στο YouTube με masthead, in-stream ads & sites takeovers, στο Facebook με ανάλογα video posts και σε display ads. Στη συνέχεια, με στόχο την περαιτέρω ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα πλεονεκτήματα του νέου Vodafone TV και το engagement, η καμπάνια συνεχίζεται με mobile optimized formats, όπως bumper ads, Insta stories, Facebook canvas καθώς και native αρθρογραφία.



Συντελεστές

VODAFONE


Άρης Γεωργόπουλος, Consumer Commercial Director • Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights • Αρετή Τσώρου, Marketing Communications Manager • Αναστασία Καρδαρά, Brand Manager • Κατερίνα Κόρκακα, Digital & Media Manager • Ζωή Δημοπούλου, Social Media Manager • Γιάννης Γκίκας, Head of Family & Convergence Segment • Ανδρέας Γεωργιάδης, Pay TV Manager


JWT Team Red Athens

Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer • Φράνσις Χατζηπέτρου, Associate Creative Director • Τίνα Μαρούλη. Associate Creative Director • Κώστας Νιώτης, Manager of Digital & Innovation • Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director • Ζοζέφ Μεζάν, Strategic Business Consultant • Matt Gerber, Strategic Planning Director • Λένα Βασαγιάννη, Account Director • Κατερίνα Βούλγαρη, Account Executive • Τάσος Κιτσαράς, Γενικός Διευθυντής Mindshare • Κωνσταντίνος Δανιάς, Business Unit Director


Εταιρεία παραγωγής: Movielab

Σκηνοθέτης: Πλάτωνας Ανδρονίδης