To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Μειωμένος ή και μηδενικός ΦΠΑ για τις ηλεκτρονικές εκδόσεις

Η Οδηγία που εξέδωσε προχθές το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.θα δώσει στα κράτη-μέλη, που το επιθυμούν, τη δυνατότητα να εφαρμόζουν μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ και στις ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΦΑΓΕ

Συνάντηση Καλογήρου με ΕΣΗΕΑ και ΕΣΠΗΤ

Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Μιχάλης Καλογήρου συναντήθηκε σήμερα Πέμπτη με την πρόεδρο της Ενώσεως Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), Μαρία Αντωνιάδου, τον γενικό γραμματέα κ. Σταύρο Καπάκο και τον πρόεδρο της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού Ηλεκτρονικού Τύπου (ΕΣΠΗΤ) κ. Θέμη Μπερεδήμα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΣΗΕΑ
ΕΣΠΗΤ

Τον κλάδο των ελεγκτικών υπηρεσιών φέρνει στο προσκήνιο το Business News Magazine

Αναλυτική έρευνα στο νέο -πέμπτο κατά σειρά- τεύχος του μηνιαίου επιχειρηματικού περιοδικού, που κυκλοφορεί με τον Ιωάννη Καλλίγερο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mercedes-Benz Ελλάς, στο εξώφυλλό του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες

ΟΣΔΕΛ: Χαιρετίζει την απόφαση για μειωμένο ΦΠΑ στον digital Τύπο

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υιοθέτησε οδηγία που επιτρέπει στα κράτη μέλη της ΕΕ να ορίσουν μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ για τα ηλεκτρονικά βιβλία και τον Τύπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΟΣΔΕΛ

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.