To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Πτώση εμπιστοσύνης στην ευρωπαϊκή διαφήμιση στο γ' τρίμηνο του 2018

Η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και του marketing μειώθηκε στο τρίτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τον τελευταίο European Advertising Business Climate Index...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA

Honor: Πως χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι τα smartphone

Έρευνα στις συνήθειες των καταναλωτών που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor έδειξε ότι η κυριαρχία των smartphone απέναντι στα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συσκευές τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Honor

Forecomm_s: Μετριάζεται το θετικό κλίμα

Η ανάπτυξη διστάζει και η αγορά επικοινωνίας αρχίζει (λίγο) να ανησυχεί. Παράλληλα ακόμη πιο δυνατά μπαίνουν στο "κάδρο" της επένδυσης τα online Media. Τι δείχνει το 8ο κύμα της έρευνας Forecomm_s.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
FORECOMM_S
Abacus

Famous Brands 2017: Μάχη στη φήμη των καλλυντικών

Ισχυρό ανταγωνισμό για την πρωτιά στη φήμη του Κλάδου των Καλλυντικών, ανέδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
H+K Strategies
Famous Brands

Famous Brands: Μεταβολή στην κορυφή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Αλλαγή στην πυραμίδα της φήμης των ασφαλιστικών εταιριών έδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Hill + Knowlton

Famous Brands: Σταθερότητα των Ελλήνων στα consumer electronics

Σταθερές παραμένουν οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα consumer electronics σύμφωνα με το θεσμό των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
H+K Strategies
Famous Brands

World Values Survey: Ανασφαλείς, εσωστρεφείς και καχύποπτοι οι Έλληνες

Η διαΝΕΟσις, σε συνεργασία με το ΕΚΚΕ οργάνωσε και υποστήριξε τη συμμετοχή της χώρας μας για πρώτη φορά στη World Values Survey (WVS), μια παγκόσμια έρευνα αξιών που διεξάγεται από το 1981

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
διαΝΕΟσις

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Περισσότερα από 500 άτομα στη λαμπερή τελετή απονομής, όπου η δημιουργικότητα και η ομορφιά κυριάρχησαν, ενώ οι Έλληνες κομμωτές είχαν και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.