To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Forecomm_s: Συγκρατημένη αισιοδοξία στην αγορά

Θετικό κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας με σημάδια επερχόμενης ανάπτυξης καταδεικνύουν για την ελληνική αγορά επικοινωνίας τα στοιχεία του 7ου κύματος της έρευνας Forecomm_s

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
FORECOMM_S
Abacus

Brandwatch: Η ανάλυση των data του Παγκοσμίου Κυπέλλου

Η Brandwatch αναλύει τα κοινωνικά δεδομένα σχετικά με τους χορηγούς, τις μεγάλες στιγμές και τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Brandwatch

IAB Europe: Καλπάζουν mobile διαφήμιση και video

Με διψήφιο ποσοστό (41,1%) αυξάνεται και το 2017 η διαφημιστική δαπάνη στα κινητά, αγγίζοντας τα 8,1 δις ευρώ έναντι 5,8 δις ευρώ το 2016 σε μια online διαφημιστική "πίτα" αξίας 48 δις ευρώ σε 27 χώρες της Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Europe

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο θεσμός της ΕΕ με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη

Με στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενισχύει την θέση του ως ο Ευρωπαϊκός θεσμός που απολαμβάνει την μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Trending NEWS

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Η επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο της J. Walter Thompson, Tamara Ingram, επισκέφθηκε τη χώρα μας και μίλησε στο adbusiness για τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, τη φιλοσοφία της για τη διαφορετικότητα και την προσπάθεια του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου να φανταστεί εκ νέου το μέλλον.

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Περισσότερα από 500 άτομα στη λαμπερή τελετή απονομής, όπου η δημιουργικότητα και η ομορφιά κυριάρχησαν, ενώ οι Έλληνες κομμωτές είχαν και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.