To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Nielsen: Ψηφιακή ή προφορική επικοινωνία; - Οι καταναλωτές παίζουν σε διπλό ταμπλό

Η εμμονή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η ψηφιακή πραγματικότητα υπερισχύει των πάντων και καθιστά δευτερεύουσας σημασίας κάθε μορφή διά ζώσης επικοινωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Nielsen

Ίδρυμα Vinci Autoroutes: Δημοσιεύει την 6η έκδοση του ευρωβαρόμετρου υπεύθυνης οδήγησης

Αύξηση της απροσεξίας, περισσότερες επιθετικές συμπεριφορές και υπερβολική αυτοπεποίθηση απέναντι στον κίνδυνο υπνηλίας στο τιμόνι, για να καταλήξουμε στο “δεν φταίω εγώ, ο άλλος φταίει…”!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες

Οι καταναλωτές απομακρύνονται από τις παραδοσιακές μορφές ψυχαγωγίας και μέσα ενημέρωσης

Σύμφωνα με έρευνα της PwC οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλέον την ψηφιακή τεχνολογία για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
PwC

Έρευνα Google: Το αγοραστικό ταξίδι των Ελλήνων καταναλωτών

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα δαπανούν χρόνο για να ερευνήσουν και να χρησιμοποιήσουν περισσότερα σημεία επαφής συγκριτικά με τους αγοραστές σε όλη την περιοχή της Κεντρικής - Ανατολικής Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Google

Πτώση εμπιστοσύνης στην ευρωπαϊκή διαφήμιση στο γ' τρίμηνο του 2018

Η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και του marketing μειώθηκε στο τρίτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τον τελευταίο European Advertising Business Climate Index...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA

Honor: Πως χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι τα smartphone

Έρευνα στις συνήθειες των καταναλωτών που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor έδειξε ότι η κυριαρχία των smartphone απέναντι στα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συσκευές τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Honor

Forecomm_s: Μετριάζεται το θετικό κλίμα

Η ανάπτυξη διστάζει και η αγορά επικοινωνίας αρχίζει (λίγο) να ανησυχεί. Παράλληλα ακόμη πιο δυνατά μπαίνουν στο "κάδρο" της επένδυσης τα online Media. Τι δείχνει το 8ο κύμα της έρευνας Forecomm_s.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
FORECOMM_S
Abacus

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.