To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Εντυπωσιακή ανάπτυξη για την programmatic display διαφήμιση

IAB Europe: Εντυπωσιακή ανάπτυξη για την programmatic display διαφήμιση
Στο 70,3% η αύξηση το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης που πραγματοποιήθηκερ σε συνεργασία με την IHS.

Το IAB Europe ανακοίνωσε, κατά τη διάρκεια της dmexco, πως η συνολική programmatic display advertising αγορά στην Ευρώπη παρουσίασε αύξηση 70,3% το 2015, φτάνοντας στα 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ από τα 3,4 δισεκατομμύρια του 2014.

Η έκθεση του IAB αποκαλύπτει πως το Mobile programmatic παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 165% στην Ευρώπη, καθοδηγούμενο κυρίως από την ανάπτυξη του social media advertising, ενώ το mobile display αποτέλεσε το πιο διαδεδομένο programmatic format της περσινής χρονιάς, με το 45% να "εμπορεύεται" μέσω programamtic.

Επιπλέον, το programmatic video αυξήθηκε κατά 95% το 2015 και σήμερα έχει φτάσει στο 1/4 της συνολικής Online video διαφημιστικής δαπάνης. Η έρευνα European Programmatic Market Sizing παράγεται από IAB Europe και IHS και προσεγγίζει ολιστικά τα συγκεντρωμένα δεδομένα για να διασφαλίσει πως όλες οι απόψεις των stakeholders έχουν ληφθεί υπόψιν. Τα αριθμητικά στοιχεία βασίζονται στη διαφημιστική δαπάνη που παρέχουν τα κατά τόπους παραρτήματα του IAB, σε αναφορές συναλλαγών, στατιστικά και οικονομετρικά μοντέλα που συμπληρώνουν την έκθεση IAB Europe AdEx Benchmark.  
TAGS: IAB Europe