To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Επιστρέφει το Athens Innovation Festival

Το Athens Innovation Festival (AIF), το φεστιβάλ για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα που αποτελεί πλέον θεσμό, πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ζάππειο Μέγαρο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Athens Innovation Festival

Η Wedia αναπτύσσει την κορυφαία πλατφόρμα αγοράς εργασίας στο Tech Industry

Πρόκειται για το TechTalent.jobs, την πλατφόρμα της ομώνυμης startup και spin-off του Found.ation, η οποία αποτελεί τη μοναδική καινοτόμα πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας που απευθύνεται ταυτόχρονα τόσο σε επαγγελματίες, όσο και σε εργοδότες στο χώρο του Information Technology.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
wedia
Found.ation

Publicis Groupe και Fast River λανσάρουν στην Ελλάδα το TV Sync+

Τα media-operations του Publicis Groupe στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη Fast River λανσάρουν και δοκιμάζουν, αποκλειστικά, την ολοκληρωμένη τεχνολογία συγχρονισμού τηλεοπτικής και online προβολής, TV Sync+.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Fast River
Publicis Groupe

ΥΨΗΠΤΕ: Πάνω από 100 start ups στο θεματικό πάρκο «Ψηφιακή Ελλάδα»

Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (ΨΗΠΤΕ), στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), οργανώνει το θεματικό πάρκο «Ψηφιακή Ελλάδα», όπου θα φιλοξενήσει περισσότερες από 100 νεοφυείς επιχειρήσεις (start ups).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής

Trending NEWS

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

H ΕΡΤ «κοιτάζει» το Programmatic

Tεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…

Κινητικότητα καταγράφεται στην αγορά επικοινωνίας το φθινόπωρο και μετά την επιστροφή από τις θερινές διακοπές με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια και ενδιαφέροντα specs να ξεκινάνε.

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

H διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.