H A3 Resizing Ideas για το brand Ode foods - Greek Organic Tastes
Επιμελήθηκε το όνομα, το λογότυπο, την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας, και τον σχεδιασμό του νέου website του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμελήθηκε το όνομα, το λογότυπο, την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας, και τον σχεδιασμό του νέου website του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη δημιουργία και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελική ημερομηνία και ώρα υποβολής των προτάσεων συμμετοχής είναι η Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, στις 14:00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Ξεκλειδώνει καρδιές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογραμμίζει πως η ελληνική δημόσια διοίκηση πρέπει να αξιοποιήσει προς όφελος της χώρας τον επαγγελματισμό, τη σοβαρότητα και το ταλέντο του ελληνικού design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πεζογραφικό καλλιγραφικό «μ», εμπνευσμένο από βυζαντινά χειρόγραφα, που βρίσκεται μέσα σε έναν κύκλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την επιμέλεια της Unlimited Creativity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα “λοκάλια”, ένα οπτικό σύστημα με πρωταγωνιστές τους τοπικούς, αφανείς ήρωες που προσδίδουν μια νότα χαράς σε κάθε κατάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο skincare brand για τον σύγχρονο ταξιδιώτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε να σχεδιάσει την ταυτότητα της εκδήλωσης 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ - Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 & Euro 2004.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήρης επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και ανάπτυξη ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory