Lidl Ελλάς: Επιπρόσθετες παροχές 1 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενους
Η στήριξη θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στήριξη θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βίντεο, διαγωνισμούς και αναδρομές στην ιστορία του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμφωνία για το 100% των μετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης Retail Media λύσης των Public
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚρύα απόλαυση εμπνευσμένη από τις ιταλικές συνταγές καφέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ on the go συσκευασία Tsakiris Sticks προσδίδει νεανικό και φρέσκο χαρακτήρα στο brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Exceed’s Mirror and Brands’ Research
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναγνώρισε το πρόβλημα της ακρίβειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο Green Mocktail με γεύση Passion Fruit υπόσχεται να προσφέρει μια απολαυστική στιγμή δροσιάς, φέτος το καλοκαίρι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαλακτικά και απορρυπαντικά γενικού καθαρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξοπλίζει τις επιχειρήσεις με τα AI εργαλεία που χρειάζονται για πραγματικά εξατομικευμένη επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory