
Οι «Ψηφιακοί Έλληνες» έχουν θέσει αυστηρά κριτήρια για την επιλογή ενός e-shop
Μεγάλη Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari για την Plushost
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari για την Plushost
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει της νέας χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπηρεσία αφορά όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, για αγορές και παραλαβές που αφορούν αρχικά αποκλειστικά την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 52% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ξοδεύουν λιγότερα σε μη βασικά καταναλωτικά αγαθά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο BestPrice.gr, είναι εδώ για να βοηθήσει τον καθένα να ανακαλύψει την πραγματικά καλύτερη τιμή για σένα την Black Friday.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΣΕΒΕ πραγματοποιεί δράσεις για τη διαμόρφωση ενιαίας ταυτότητας των προϊόντων της Βόρειας Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα ως αποτέλεσμα των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας και ανόδου του πληθωρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο X SPEEDPORTAL θα είναι διαθέσιμο στο adidas.gr και σε επιλεγμένα adidas stores.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα, το 62 % των νέων αγόρασαν εσκεμμένα κάποιο προϊόν απομίμησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο το 30% των Ελλήνων αγοραστών έχουν επιστρέψει σε ένα brand που είχαν ορκιστεί να μην ψωνίσουν ποτέ ξανά, με το κόστος, την εξυπηρέτηση πελατών και την ευκολία να παίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑXορηγός τίτλου και στην φετινή 20η διοργάνωση του σημαντικού θεσμού, παρέχοντας την έμπρακτη στήριξη της για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory