To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«H χαρά να προσφέρεις!»

«H χαρά να προσφέρεις!»
Οι άνθρωποι της JWT Athens και της AB Bασιλόπουλος μιλάνε στο adbusiness για την τελευταία καμπάνια της αλυσίδας, στην οποία πρωταγωνιστεί η χαρά της προσφοράς.

adb: Τι σας οδήγησε να παρουσιάσετε την καμπάνια που «τρέχει» αυτό το διάστημα; Ποια στοιχεία θέλατε να προβάλετε και ποιο το μήνυμα που θέλετε να περάσετε;

Zέτα Χειμωνίδου / VP Marketing Strategy AB Bασιλόπουλος:
Επιλέξαμε το χρονικό διάστημα των Χριστου-γέννων, γιατί είναι μια περίοδος που χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ το συναίσθημα και τις καλές ειδήσεις. Η χαρά τού να προσφέρεις είναι η πιο ουσιαστική χαρά. Θέλουμε να κινητοποιήσουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους για να πιστέψουν ότι το καλό πολλαπλασιάζεται όταν το μοιράζεσαι.

Ειρήνη Νικολοπούλου / Joint CEO - JWT Athens: Φέτος τα Χριστούγεννα θέλαμε να ευχηθούμε με έναν διαφορετικό τρόπο. Να θυμηθούμε και να θυμίσουμε ένα σημαντικό έργο: την κοινωνική δράση της ΑΒ. Ένα έργο που δεν αφορά μόνο στα Χριστούγεννα και στις καθιερωμένες γιορτινές ευχές, αλλά με πηγή έμπνευσης την ίδια την ιστορία της ΑΒ. Εβδομήντα επτά χρόνια τώρα, οι άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος κάνουν πράξη και συνεχίζουν την ευχή ενός μικρού παιδιού. Πιστοί στο όραμα και στη δέσμευση του ιδρυτή της, Γεράσιμου Βασιλόπουλου, προσφέρουν από καρδιάς σε χιλιάδες οικογένειες και ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

adb: Ποιες είναι οι αξίες αλλά και οι δράσεις της AB Βασιλόπουλος που θέλατε να αντικατοπτριστούν στην ταινία;

Zέτα Χειμωνίδου:
Στην ταινία μας πρωταγωνιστεί η χαρά της προσφοράς, η οποία έχει πολλούς ορισμούς στην καθημερινότητά μας αλλά σίγουρα καμία πτυχή της δεν συγκρίνεται με το να προσφέρεις σε έναν άνθρωπο που το έχει ανάγκη. Πιστεύοντας ότι τα θετικά πράγματα μπορούν πάντα να δημιουργήσουν όραμα, σε μια εποχή που ο κόσμος το χρειάζεται, επιλέξαμε να εστιάσουμε στην προσφορά. Είναι επίσης σημαντικό να αναδείξουμε πώς μια μικρή σκέψη μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες δράσεις, που υποστηρίζουν χιλιάδες ανθρώπους. Η καμπάνια  αυτή είναι μια όμορφη, αληθινή ιστορία, που πρέπει να συνεχίσει να γράφεται στο παρόν και στο μέλλον. Είναι ένας τρόπος να πούμε στους ανθρώπους, «ψάξε το καλό δίπλα σου, βοήθησέ το, μεγάλωσέ το». Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η καμπάνια αυτή όχι μόνο πετυχαίνει το στόχο της, αλλά και κινητοποιεί.



adb: Γιατί επιλέξατε αυτό τον νοσταλγικό χαρακτήρα της καμπάνιας; Ποια στρατηγική εξυπηρετεί;

Ζέφη Δεμέναγα / Client Service Director - JWT Athens:
Ο στόχος μας ήταν να αποτυπωθεί η αλήθεια και όχι να δημιουργήσουμε μια νοσταλγική καμπάνια. Είναι μια καμπάνια που παρουσιάζει με ευαισθησία το προφίλ του ιδρυτή της ΑΒ και το πιστεύω του, που υλοποιείται μέχρι σήμερα από τους ανθρώπους της εταιρείας. Τα συναισθήματα που δημιουργεί είναι αυτά της χαράς και της αισιοδοξίας, γιατί αυτό ακριβώς επιθυμούσε ο Γεράσιμος Βασιλόπουλος και αυτό ακριβώς προσφέρουν οι συνεχιστές του οράματός του σήμερα.

adb: Έχουν χρησιμοποιηθεί πλάνα και φωτογραφίες αρχείου για την ταινία; Ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της ταινίας;

Λάζαρος Ευμορφίας / Executive Creative Officer - JWT Athens:
Δεν έχουν χρησιμοποιηθεί πλάνα ή φωτογραφίες αρχείου σε καμία σκηνή της ταινίας. Έχουμε εμπνευστεί από φωτογραφίες αρχείου που υπάρχουν για τον Γεράσιμο Βασιλόπουλο και από μαρτυρίες ανθρώπων που τον γνώριζαν -τη σύζυγο του, την κόρη του και τους συνεργάτες του- για να μπορέσουμε να αποδώσουμε σωστά και με σεβασμό το χαρακτήρα και τους πιο σημαντικούς χρονικούς σταθμούς στη ζωή του. Η μεγαλύτερη πρόκληση στην παραγωγή της ταινίας ήταν στο να διαμορφωθεί πιστά στο πρωτότυπο το κατάστημα-σταθμός στην Οδό Βουλής 29, το οποίο λειτούργησε για πρώτη φορά το 1939 και φέρει τη διάσημη σε όλους μας επιγραφή Αφοί Βασιλόπουλοι.



adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνονται σε αυτή την καμπάνια;

Ζέφη Δεμέναγα / Client Service Director - JWT Athens:
Η καμπάνια εξελίσσεται σε όλα τα μέσα -τηλεόραση, ραδιόφωνο, Ίντερνετ, Τύπο και υπαίθρια διαφήμισηκαι φυσικά μέσα στα καταστήματα της ΑΒ, με υλικό που φέρει το βασικό μήνυμα «η χαρά να προσφέρεις».

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που έχετε λάβει για την ταινία;

Zέτα Χειμωνίδου:
Συγκίνηση. Κυρίως αυτό! Αυτό μας μετέφεραν οι άνθρωποί μας, αλλά και οι πελάτες μας. Οι παλιοί θυμήθηκαν και οι νέοι έμαθαν. Το πιο συγκινητικό όμως είναι ότι αισθάνθηκαν την ψυχή της ΑΒ μέσα από την ίδια της την ιστορία.

Συντελεστές

Για την ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ζέτα Χειμωνίδου, VP Marketing Strategy
Αργυρώ Τσίτσου, Equity Development Manager
Αλεξία Μαχαίρα, Sustainability & Communications Manager
Μαρίνα Πρίνου, Advertising & Promotions Manager
Χριστίνα Βούκια, Advertising & Promotions Assistant

Για την JWT Athens
Eιρήνη Νικολοπούλου, Joint CEO
Ζέφη Δεμέναγα, Client Service Director
Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer
Nάνσυ Φέρτη, Account Manager
Δήμητρα Ανδρικοπούλου, Copywriter

Για τη Μovielab
Γιώργος Μαρουδής, Εxecutive producer
Γιώργος Νούνεσης, Διευθυντής Παραγωγής
Γιώργος Αλεξανδρής, Παραγωγός
Κώστας Μαρούδης, Σκηνοθέτης
Nίκος Πλατύραχος, Μουσική
Βαγγέλης Κυρώζης & Μάχη Αρβανίτη, Σκηνογράφοι
Σίμος Σαρκετζής, Διευθυντής Φωτογραφίας
Γιάννης Χαλκιαδάκης, Μοντάζ
Τάκης Παπαγεωργίου, Post Production