To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

«Βάλαμε ένα στοίχημα και το κερδίσαμε»

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, μιλάει στο adbusiness για το νέο σποτ της εταιρείας, την πορεία και τη φιλοσοφία της αλλά και την εικόνα στην ελληνική αγορά ενέργειας όσον αφορά την προβολή και τη διαφήμιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
OgilvyAction
ZeniΘ

Αθλητικό πρόγραμμα υψηλής επένδυσης

Γκολ από… τα αποδυτήρια βάζουν φέτος συνδρομητικά και ελεύθερα κανάλια, εξασφαλίζοντας υψηλούς δείκτες τηλεθέασης και διαφημιστικά έσοδα για ένα 360o αθλητικό περιεχόμενο, που εστιάζει σε ποδοσφαιρικές και μπασκετικές διοργανώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Wind
Cosmote
nova
Vodafone
ΕΡΤ
Αθλητικό περιεχόμενο

Έλλη Γλύτσου, ΒΝΙ: Oι σωστές επαφές είναι το παν

Η Έλλη Γλύτσου, expert στο business networking και εκπρόσωπος της ΒΝΙ στην Ελλάδα, μας μίλησε για την αξιοποίηση και τον τρόπο επέκτασης του προσωπικού δικτύου του επαγγελματία ώστε να είναι αποτελεσματικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
BNI
Έλλη Γλύτσου

Ιταλία: Κίνητρα για διαφήμιση

Φοροελαφρύνσεις σε όσους αυξάνουν τις διαφημιστικές επενδύσεις τους καθιερώνει από φέτος η Ιταλία, αναγνωρίζοντας τη συμβολή της επικοινωνίας στην οικονομική δραστηριότητα. Οι λεπτομέρειες του μέτρου, που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ιταλία

Παριανός: Στόχος μας να ανεβάσουμε τα Effie Hellas πιο ψηλά

Ο Χάρης Παριανός, CEO του McCann Worldgroup, είναι ο φετινός Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas και μιλάει στο adbusiness για την προετοιμασία της φετινής διοργάνωσης, τα νέα στοιχεία αλλά και όσα διατηρούνται στο θεσμό, τη σχέση δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας αλλά και τη δύσκολη ελληνική αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Effie Hellas
McCann
Χάρης Παριανός

The Design Agency: We think outside the box

Η the Design Agency ξεκίνησε ως ένα δημιουργικό γραφείο και εξελίχθηκε σε μια 360ο διαφημιστική εταιρεία με όραμα την οπτική διαφοροποίηση από την αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
The Design Agency

Tamara Ingram: Το μέλλον μας είναι οι άνθρωποί μας

Η επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο της J. Walter Thompson, Tamara Ingram, επισκέφθηκε τη χώρα μας και μίλησε στο adbusiness για τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, τη φιλοσοφία της για τη διαφορετικότητα και την προσπάθεια του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου να φανταστεί εκ νέου το μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
JWT
Tamara Ingram

Μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία

Με τον νέο της διαδικτυακό τόπο ξεκίνησε η Eurobank το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της, και η Βιργινία Σώκου, Head of Digital Presence της τράπεζας, μαζί με τη Μαίρη Μανωλέλλη, Head of PM and Business Development της Linakis Digital, μας παρουσιάζουν το ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό project.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Eurobank
Linakis Digital

Voicecasting.gr: Ψάχνοντας τη φωνή που κάνει τη διαφορά

Ο Θανάσης Γαλής μας δίνει τις λεπτομέρειες για την ηλεκτρονική πλατφόρμα που κάνει πολύ πιο εύκολη τη ζωή για όσους θέλουν να κάνουν μια ηχητική παραγωγή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Voicecasting
Θανάσης Γαλής

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.