To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The Design Agency: We think outside the box

The Design Agency: We think outside the box
Η the Design Agency ξεκίνησε ως ένα δημιουργικό γραφείο και εξελίχθηκε σε μια 360ο διαφημιστική εταιρεία με όραμα την οπτική διαφοροποίηση από την αγορά.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

O Γιώργος Παντούλας, Executive Art Director, και ο Ηλίας Λέτσιος, CTO, της the Design Agency, μας εξηγούν γιατί η εταιρεία έχει αποφασίσει να μην ακολουθεί την πεπατημένη της εύκολης λύσης.

adb: Πώς και πότε ξεκίνησε την πορεία της στην ελληνική αγορά η the Design Agency;

Ξεκινήσαμε ως project το 2015, αν και η ιστορία της ομάδας είναι πολυετής και ξεκινάει από το 2000. Η όλη ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μια ομάδα η οποία θα προσφέρει ποιοτικές ιδέες, με εξίσου ποιοτική υλοποίηση σε έναν πλήρως ανταγωνιστικό τομέα, τον τομέα της διαφήμισης. Κάνοντας την έρευνά μας, παρατηρήσαμε πως αυτό που λείπει από το χώρο είναι το innovation. Βλέπουμε ιδέες οι οποίες δεν είναι δημιουργικές ή δεν βγάζουν τον πελάτη από το comfort zone του, με αποτέλεσμα να ανακυκλώνουν τα ίδια, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, από ήδη καταξιωμένες ομάδες. Εμείς πιστεύουμε στη διαφορετικότητα και θέλουμε να εκπαιδεύσουμε τον τελικό καταναλωτή. Άλλωστε, αυτό έχει γίνει ήδη στον τρόπο με τον οποίο ζει, συμπεριφέρεται και καταναλώνει. Γιατί να μην ισχύει και στο πώς βλέπει διαφημίσεις.

adb: Αυτοπροσδιορίζεστε σαν μια 360ο διαφημιστική. Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε;

Οι υπηρεσίες μας, όντως, περιλαμβάνουν από τα πιο «απλά», π.χ. δημιουργία εικαστικών και branding, σχεδιασμό περιοδικών και εφημερίδων, all around διαφημιστικές καμπάνιες που κινούνται στο print, digital και video production. Επίσης, δημιουργούμε mobile apps και κατασκευάζουμε websites, news portals E-commerce. Αυτήν τη στιγμή και λόγω των συνθηκών έχουμε επικεντρωθεί στο BTL Marketing.



adb: Ποιες τάσεις βλέπετε να υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στο χώρο του BTL Μarketing και πώς επιχειρείτε εσείς να ανταποκριθείτε αφενός στις προκλήσεις της εποχής, αφετέρου στις ανάγκες των πελατών;

Ο χώρος έχει ωριμάσει και πλέον η διαφήμιση έχει αρχίσει να γίνεται προσωποκεντρική στοχοποιώντας (με καλό τρόπο) τις ανάγκες του πελάτη. Αυτό είναι, φυσικά, εφικτό από την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, του Ιnternet και των νέων μεθόδων επικοινωνίας. Είναι σίγουρα πιο δύσκολος τομέας με υψηλότερες απαιτήσεις, απευθύνεται στους καταναλωτές οι οποίοι ψάχνουν και δεν καταναλώνουν έτοιμο «τυράκι», ενώ έχει μεγάλη ιδιαιτερότητα στην πραγματοποίησή του. Ο μόνος τρόπος να ανταποκριθούμε είναι να είμαστε ενημερωμένοι για τις νέες τάσεις, παρακολουθώντας τι γίνεται στον τομέα αυτό στην ξένη αγορά και ποια είναι τα δείγματα τα οποία έχουν το μεγαλύτερο convertion. Μία ακόμη ιδιαιτερότητα είναι πως ο τρόπος αυτής της διαφήμισης αλλάζει ραγδαία, οπότε αν δεν είσαι στο «τρένο», είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσεις. Το μέλλον όμως είναι εκεί και σε λίγα χρόνια η συμβατική διαφήμιση πιστεύουμε ότι θα συρρικνωθεί αρκετά.

adb: Τι είδους παρουσία διαθέτετε στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού;

Η παρουσία μας στο χώρο του HR είναι από τις πιο απαιτητικές BTL marketing δραστηριότητες. Φανταστείτε να θέλετε να επικοινωνήσετε στον πιο απαιτητικό σας πελάτη, το εργατικό δυναμικό της εταιρείας σας, δράσεις και μηνύματα που θά το κάνουν loyal to your brand (π.χ. στην περίπτωση του Ομίλου Fourlis, το οποίο κοινό είναι σε 5 χώρες με μεγάλο τετραψήφιο αριθμό). Σε συνεργασία με τα HR τμήματα, δημιουργούμε visual υλικό αλλά και δράσεις, ώστε η απορρόφησή του από τους εργαζόμενους να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη.

adb: Αναφέρετέ μας κάποιες από τις συνεργασίες σας.

Συνεργασίες που έχουμε αυτήν τη στιγμή περιλαμβάνουν, όπως αναφέραμε πιο πριν, εταιρείες όπως ο Όμιλος Φουρλής, τα Ikea και Intersport, οι ιστορικές εκδόσεις Ρώσση αλλά και ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος και πολλούς άλλους ακόμα.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που κάνουν τη the Design Agency να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

Η αισθητική μας, η αξιοπιστία, το πολύ καλό convertion και ο χαρακτήρας μας. Δεν είμαστε μια ακόμα μεγάλη διαφημιστική εταιρεία η οποία θα ακολουθήσει την πεπατημένη της εύκολης λύσης. Θα μιλήσουμε στον πελάτη, θα δούμε μαζί τι όραμα έχει και μαζί θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται ώστε να πετύχει. Σίγουρα δεν είναι το πιο εύκολο task.

adb: Ποιο είναι το σχόλιό σας για την εικόνα που υπάρχει αυτήν τη στιγμή στην ελληνική αγορά επικοινωνίας και διαφήμισης; Πώς έχει επηρεάσει η δύσκολη οικονομική συγκυρία την κατάσταση;

Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει αυτό που βλέπω. Νομίζω ότι λείπει η πρωτοτυπία. Η διαφήμιση είναι γιορτή της εφαρμοσμένης τέχνης και του marketing. Δεν πρέπει να σπαταλάμε ούτε ένα πολύτιμο δευτερόλεπτο του τελικού αποδέκτη με αμφιβόλου ποιότητας αισθητική αλλά ούτε το πολύτιμο budget του πελάτη. Δεν ξέρω κατά πόσο έχει επηρεάσει η κρίση. Θα δείξει στο μέλλον. Το κοινό αλλάζει.

adb: Θεωρείτε πως το digital και γενικότερα η 360ο επικοινωνία θα αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια;

Έχει ήδη μεγάλη σημασία και γι’ αυτό βλέπουμε πολλές innovative ομάδες οι οποίες δημιουργούν micro διαφήμιση σε social, Sites, apps και διάφορες ενέργειες που έχουν πολύ υψηλό convertion. Βέβαια, η αγοραστική δύναμη παραμένει ακόμη το κοινό της τηλεόρασης, αλλά αυτό αλλάζει ραγδαία. Εμείς είμαστε ήδη στο «τρένο»!