Επιγραμμικές πλατφόρμες: Δημοσίευσαν την 3η δέσμη εκθέσεων για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης
Με ιδιαίτερη έμφαση στις επικείμενες ευρωεκλογές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ιδιαίτερη έμφαση στις επικείμενες ευρωεκλογές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Νέα Εταιρική Καμπάνια «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» σε πρόγραμμα Employee Experience
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μέτρα αυτά έχουν στόχο τον μετριασμό των συστημικών κινδύνων για τις εκλογές στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το πρωτοποριακό σύστημα οπτικής επικοινωνίας, Multiplo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού», «ΚΥΑΔΑ» και «Εξέλιξη Ζωής»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράση από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και μαθητές/τριες από σχολεία όλης της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κυβέρνηση Μπάιντεν κατηγορεί τον τεχνολογικό γίγαντα για μονοπωλιακές πρακτικές στην αγορά των smartphones
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple δεν έχει συμμορφωθεί με δικαστική εντολή για τις πληρωμές στο App Store
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ενίσχυση προγραμμάτων συμπερίληψης μέσω του αθλητισμού για τα έτη 2024,2025 και 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory