Colgate-Palmolive και Sleed διευρύνουν τη συνεργασία τους
Την digital επικοινωνία όλων των Brands της Colgate-Palmolive αναλαμβάνει η δημιουργική ομάδα της Sleed, ύστερα από επιτυχημένες Ad Hoc συνεργασίες. Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2023, με το localization της Global καμπάνιας του Soupline για την ελληνική αγορά. Η εκατέρωθεν εμπιστοσύνη που αναπτύχθηκε, οδήγησε σε σειρά επόμενων αναθέσεων - Ajax, Colgate Max White Ultra, Colgate Total, Palmolive. Οι καμπάνιες έτρεξαν σε πολλά επίπεδα, ενεργοποιώντας κανάλια στα Social Media και επιστρατεύοντας influencers, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε η Out Of Home διαφήμιση με δυναμική παρουσία.
Σε όλες τις καμπάνιες εφαρμόστηκε στοχευμένη στρατηγική με συνεχή παραγωγή περιεχομένου, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τους στόχους και πλέον, οι 2 εταιρείες θέτουν τα θεμέλια μιας σταθερής συνεργασίας.
Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director της Sleed, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Colgate-Palmolive και η 360 creative ομάδα της Sleed προχωρούν μαζί, με όλα πλέον τα Brands της εταιρείας, κοιτώντας ευθέως τις προκλήσεις που φέρνει στην αγορά το 2024”.
Σε όλες τις καμπάνιες εφαρμόστηκε στοχευμένη στρατηγική με συνεχή παραγωγή περιεχομένου, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τους στόχους και πλέον, οι 2 εταιρείες θέτουν τα θεμέλια μιας σταθερής συνεργασίας.
Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director της Sleed, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Colgate-Palmolive και η 360 creative ομάδα της Sleed προχωρούν μαζί, με όλα πλέον τα Brands της εταιρείας, κοιτώντας ευθέως τις προκλήσεις που φέρνει στην αγορά το 2024”.