To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Zenith - Βίκος: Cross-Media καμπάνια με Hyper-Relevant targeting

Zenith - Βίκος: Cross-Media καμπάνια με Hyper-Relevant targeting
Τη διεύρυνση των σημείων επαφής του κατάλληλου κοινού για τα προϊόντα “Βίκος Cola”,”Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος” και “Βίκος Pink Grapefruit” με όρους Programmatic Buying έθεσε ως στόχο η Zenith για τον πελάτη της, σε πρόσφατη ενέργεια που υλοποίησε μέσω του grXchange, της τεχνολογικής λύσης της Phaistos Networks.

Αξιοποιώντας τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του grXchange, η Zenith οργάνωσε και διαχειρίστηκε κεντρικά την καμπάνια σε περιβάλλον Web, HybridTV, ΟΤΤ αλλά και Emerging Media.

Συγκεκριμένα, η ενέργεια της μάρκας Βίκος έτρεξε ταυτόχρονα και ενιαία σε συνεργαζόμενα websites με Instream και Outstream διαφήμιση, σε οθόνες καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα καθώς και στα super market Χαλκιαδάκης στο Ηράκλειο, σε οθόνες taxi μέσω της Cabtivo, με Δυναμική Διαφήμιση (DAI) στο OpenTV αλλά και σε VoD περιεχόμενο στην HbbTV πλατφόρμα του καναλιού, σε διασυνδεδεμένες συσκευές στις εφαρμογές ERTFLIX και σε οθόνες των γυμναστηρίων AlterLife σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Από αυτή τη δεξαμενή των μέσων και οθονών, έγινε με δυναμικό τρόπο η επιλογή των κατάλληλων σημείων, που ταίριαζαν στο κοινό και στους στόχους των διαφημιζόμενων προϊόντων "Βίκος” , με στόχο να σερβιριστεί το σωστό μήνυμα, στο κατάλληλο κοινό.

Πρόκειται για την καινοτόμο μεθοδολογία Hyper-Relevant targeting του grXchange, που βασίζεται στη σχετικότητα του σημείου με το κοινό στόχο, αξιοποιώντας δεδομένα για την τοποθέτηση των οθονών, τα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες έκθεσης του κοινού.

Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, η Zenith είχε στη διάθεσή της σε πραγματικό χρόνο, consolidated media report για την απόδοση της καμπάνιας σε όλες τις συνδεδεμένες οθόνες, στη βάση ενιαίων μετρήσεων ad impressions, clicks, viewability και μοναδικών συσκευών, ενώ στη λήξη της - βάσει των δεδομένων των Suppliers – δόθηκαν στοιχεία για τον αριθμό των Contacts που ήρθαν σε επαφή με την καμπάνια στο κάθε διασυνδεδεμένο περιβάλλον.