To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τα Pokemon μπορούν να πετύχουν αυτό που δεν κατάφερε ποτέ το Farmville

Τα Pokemon μπορούν να πετύχουν αυτό που δεν κατάφερε ποτέ το Farmville
Δεν έχει συμπληρωθεί ένας ολόκληρος μήνας και το Pokemon GO έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που οι marketers και οι διαφημιζόμεμοι σκέφτοντια τους νέους καταναλωτές.

Το mobile παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας (AR) που ήταν υπεύθυνο για το crashing των servers σε όλο τον κόσμο, είναι έτοιμο να αλλάξει ολόκληρο το διαφημιστικό τοπίο. Η διαφημιστική εταιρεία Hill Holiday με έδρα στη Βοστώνη, έσπευσε να ερευνήσει ένα μεγάλο δείγμα χρηστών του παιχνιδιού, αναζητώντας πιθανούς τρόπους για να βάλει τους πελάτες της στη δράση.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι οι παίκτες θα υποδεχτούν θετικά το brand sponsorship και τις επιλογές integration», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας της Hill Holliday, Ilya Vedrashko. «Αν τα οικονομικά στοιχεί είναι σωστά, θα δούμε μεγάλη ζήτηση από retailers, που θα θέλουν με χαρά να αγοράσουν αυξανόμενη επισκεψιμότητα, που θα είναι επίσης πιθανό να προκύπτει με άμεσα analytics».

Πώς τα brands μπορούν να τα πιάσουν όλα
84% των Αμερικανών μεταξύ 18 και 65 έχουν ακούσει για το Pokemon GO
15% των Αμερικανών παίζει το παιχνίδι
12% δεν το έχει παίξει, αλλά σκοπεύει να το κάνει
78% των παικτών βρίσκεται στην ηλικιακή κατηγορία 18 ως 34

Οι άντες μεταξύ 21-27 ετών αποτελούν τη βάση των δημογραφικών
34% των συμμετεχόντων σε αυτό το group λέει πως παίζει Pokemon Go
43% είναι άντρες και 29% γυναίκες

Το Pokemon προσελκύει την κυκλοφορία των πεζών γύρω από συγκεκριμένα σημεία
Ένας αριθμός εκδόσεων που αναφέρθηκε πρόσφατα στο Pokemon Go φέρνει νέα κίνηση πεζών στις επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στα κέντρα της παικτικής δραστηριότητας, με έναν ιδιοκτήτη εστιατορίου να αναφέρει 75% αύξηση τις πωλήσεις.

Ερώτηση: Έχετε πάει ποτέ σε ένα κατάστημα, εστιατόριο ή άλλη επιχείρηση, όπου δεν θα πηγαίνατε αν δεν χρειαζόταν να συλλέξετε Pokemon;

Ναι (Άντρες) 67%
Ναι (Γυναίκες) 35%

Οι περισσότεροι παίκτες θα γίνουν brand sponsorships

Ερώτηση: Αν τα brands ξεκινούσαν να χορηγούν το Pokemon Go, πως θα αισθανόσασταν για τα ακόλουθα..


Free Coins ή άλλα game items που εξαργυρώθηκαν με συγκεκριμένη αγορά
Ναι 63%
Όχι 16%

Μοναδικά game items που μπορούν να αποκτηθούν μονάχα σε καταστήματα, εστιατόρια κλπ
Ναι 63%
Όχι 17%

Sponsored Pokestops και gyms σε καταστήματα, εστιατόρια κλπ
Ναι 59%
Όχι 16%

Special Pokemon που είναι διαθέσιμα μόνο σε καταστήματα, εστιατόρια κλπ
Ναι 57%
Όχι 20%

Special Pokemon που ξεκλειδώνονται έπειτα από αγορές
Ναι 47%
Όχι 27%

Special Pokemon που αποκτούν στιλ από διάσημες διαφημιστικές μασκότ
Ναι 41%
Όχι 34%
TAGS: Pokemon Go