Καινοτόμες πρακτικές από Ogilvy One και Toyota
Η Τοyota Hellas, σε συνεργασία με την Ogilvy One, συνεχίζει να επενδύει στην εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών, μέσα από ένα αποτελεσματικό «πάντρεμα» Performance Marketing & CRM.
Μετά την διασύνδεση του Salesforce με τα Meta κανάλια, οι CRM & Performance Marketing ομάδες της Ogilvy One ολοκλήρωσαν με επιτυχία την απευθείας διασύνδεση μεταξύ Google Ads & Salesforce Marketing Cloud προσθέτοντας ακόμα ένα κανάλι αύξησης του lead acquisition και ενισχύοντας έτσι την omnichannel εμπειρία των χρηστών που αλληλοεπιδρούν με τη μάρκα.
Πρόκειται για μία επιτυχία που επιστέγασε με την αναφορά της η Toyota Motor Europe, αναγνωρίζοντας την Toyota Hellas ως τo πρώτο market που έτρεξε επιτυχώς καμπάνιες με leads που προέρχονται ταυτόχρονα από πολλαπλές πηγές, Meta, Google Lead & Website forms από το Salesforce Marketing Cloud!
"Στην Ogilvy, πιστεύουμε στην δύναμη της Tεχνολογίας, των Data και του Performance Marketing και θεωρούμε ότι η σύγχρονη Διαφήμιση δεν είναι ολοκληρωμένη χωρίς την αξιοποίηση αυτών. Δεδομένα που συλλέγονται με ασφάλεια και χρησιμοποιούνται με τρόπο που δημιουργεί μια αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Performance Marketing τακτικές και CRM ενέργειες που επιτρέπουν στα brands να στοχεύουν με ακρίβεια τα επιθυμητά κοινά και να τα μετατρέπουν σε loyal πελάτες." αναφέρει η Ogilvy.