Famous Grouse: Ολοκληρώθηκε η καμπάνια Be Famous For A Reason
Με απόλυτη επιτυχία, το ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία, το ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από μία διαδρομή τριών μηνών με 2 μπάντες, σε 12 πόλεις και 20 live, η ενέργεια της Action Direct κλείνει με ένα μεγάλο event την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας την συνεργασία με τον Rafael Nadal για τις συλλογές Tommy Hilfiger Tailored και, Underwear καθώς και για το άρωμα, ένα pop-up τουρνουά τένις με το twist του Tommy έλαβε χώρα στο Παρίσι στις 18 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦίλοι, συνεργάτες και εκπρόσωποι Τύπου παρευρέθηκαν σε ένα αειφόρο πάρτυ μόδας για να γιορτάσουν το λανσάρισμα της συλλογής Η&Μ Conscious Exclusive 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί o pop star είναι το μεγαλύτερο αστέρι του marketing της εποχής μας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέλεξε ένα από τα πιο αντισυμβατικά ταλέντα του κόσμου για τη νέα συλλογή της «Maverick».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορίτσι του Μποντ, η Γαλλίδα ηθοποιός Λεά Ελέν Σεϊντού Φορνιέ ντε Κλοσόν είναι το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σεζόν αυτή, η Staff Jeans αναδεικνύει τη μοναδικότητα των ανθρώπων μέσα από την καινούρια της Younique συλλογή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήθος εκλεκτών καλεσμένων τίμησαν με την παρουσία τους την παρουσίαση της νέας καμπάνιας της MIGATO για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2015 με τίτλο #generationFOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα συλλογή FW15/16 δείχνει έμπρακτα την κληρονομιά, την τεχνογνωσία και την παράδοση που χαρακτηρίζει τον οίκο σε συνδυασμό με τις τελευταίες τάσεις της μόδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανανεωμένη διάθεση η Staff Jeans λανσάρει παράλληλα με τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνα 2015/16 το νέο λογότυπο της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνούς φήμης, κάτοχος ρεκόρ του τένις θα εμφανιστεί στις καμπάνιες των συλλογών underwear, tailored και του αρώματος TH Bold από τις αρχές του Φθινοπώρου του 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory