H&M: Καμπάνια με Beckham και Hart
Για τη νέα καμπάνια της Η&Μ, ο David Beckham ένωσε τις δυνάμεις του με τον ηθοποιό και κωμικό Kevin Hart για να παρουσιάσουν με χιουμοριστικό τρόπο τον κόσμο του ίδιου του Beckham.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα καμπάνια της Η&Μ, ο David Beckham ένωσε τις δυνάμεις του με τον ηθοποιό και κωμικό Kevin Hart για να παρουσιάσουν με χιουμοριστικό τρόπο τον κόσμο του ίδιου του Beckham.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συλλογή αποτίει φόρο τιμής στους χαλαρούς ρυθμούς της ζωής στο νησί της Τζαμάικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβολή του Xbox στις αγωνιστικές φανέλες της ακαδημίας μπάσκετ, καθώς και του λογοτύπου της εταιρείας στον αγωνιστικό χώρο της ομάδας ανδρών του εξάστερου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία μιας ειδικής έκδοσης limited edition της Vespa 946, για τον εορτασμό των γενεθλίων των δυο brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ G-Star RAW και η φωτογράφος Ellen von Unwerth ένωσαν και πάλι τις δυνάμεις τους για την καμπάνια Φ/Χ 2015 του denim brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση από το πρακτορείο Future Models του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 9 Μαΐου στη Γλυφάδα, με τη συμμετοχή σημαντικών Brands και στόχο την τόνωση της τοπικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνιος διαγωνισμός για την ανάδειξη νέων μοντέλων, από το Σωματείο Ελλήνων Μοντέλων σε συνεργασά με την ΑΚΑΔΗΜΙΑ του Γ. Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ELEVENPARIS παρουσιάζει τη διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015 με πρωταγωνιστές τη S. Knowles και τον C. Owens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κορυφαίοι σκόρερ των δύο ομάδων στη φετινή Superleague είναι έτοιμοι να κρίνουν το ντέρμπι της Κυριακής με τα νέα τους adidas F50.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG Electronics ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρώτη μεταλλική συσκευή με λειτουργικό Android Wear, το LG Watch Urbane, στο φετινό Mobile World Congress (MWC) 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BUFF® εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα με τη νέα σειρά από καπέλα (HATS) και με τη νέα συλλογή Sports Lifestyle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory