Γεγονός το 1ο LifeMe Workshop
Το 1ο LIFEME WORKSHOP, το 1ο Διαδραστικό Event που πρεσβεύει τον υγιεινό και απολαυστικό τρόπο ζωής, θα πραγματοποιηθεί στο Ποδηλατοδρόμιο του Ο.Α.Κ.Α., την Κυριακή 15 Απριλίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο LIFEME WORKSHOP, το 1ο Διαδραστικό Event που πρεσβεύει τον υγιεινό και απολαυστικό τρόπο ζωής, θα πραγματοποιηθεί στο Ποδηλατοδρόμιο του Ο.Α.Κ.Α., την Κυριακή 15 Απριλίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Ακαδημία Μοντέλων σε συνεργασία με το Σωματείο Ελλήνων Μοντέλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEvent αφιερωμένο στην παρουσίαση της νέας συλλογής κοσμημάτων της Swarovski Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, με τίτλο “Rainbow Paradise”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο #35Experiences by Folli Follie πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, με 6 διεθνείς fashion influencers, ακτινοβολώντας λάμψη σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Swarovski Hellas παρουσίασε τη νέα συλλογή κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017/18.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις πολυτελείς προορισμοί στην Ελλάδα θα φιλοξενήσουν σε λίγες μόνο ημέρες κορίτσια της μόδας, που θα καταφθάσουν από όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, για να ζήσουν το 35 Experiences by Folli Follie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία έγινε στο Glyfada Gold Gardens, ο Πανελλήνιος διαγωνισμός ομορφιάς Μiss ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία, το ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από μία διαδρομή τριών μηνών με 2 μπάντες, σε 12 πόλεις και 20 live, η ενέργεια της Action Direct κλείνει με ένα μεγάλο event την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας την συνεργασία με τον Rafael Nadal για τις συλλογές Tommy Hilfiger Tailored και, Underwear καθώς και για το άρωμα, ένα pop-up τουρνουά τένις με το twist του Tommy έλαβε χώρα στο Παρίσι στις 18 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦίλοι, συνεργάτες και εκπρόσωποι Τύπου παρευρέθηκαν σε ένα αειφόρο πάρτυ μόδας για να γιορτάσουν το λανσάρισμα της συλλογής Η&Μ Conscious Exclusive 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί o pop star είναι το μεγαλύτερο αστέρι του marketing της εποχής μας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory