To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tesco: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια στα μέσα Ιουλίου λόγω…πληθωρισμού

Tesco: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια στα μέσα Ιουλίου λόγω…πληθωρισμού
Στην καρδιά του καλοκαιριού, η Tesco, ο γίγαντας του λιανεμπορίου, δημιούργησε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια δημιουργώντας σε πολλούς απορίες..

Με σλόγκαν «Ένα χριστουγεννιάτικο post τον Ιούλιο; Ξέρουμε πως είναι νωρίς. Αλλά φέτος θέλουμε να σας βοηθήσουμε να μοιράσετε τα έξοδα…», η Tesco, παροτρύνει τους πελάτες της να παραγγείλουν από τώρα τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους για να αντιμετωπίσουν έγκαιρα τις τιμές των προϊόντων που αυξάνονται διαρκώς λόγω πληθωρισμού αλλά και το κόστος των μεταφορικών που θα αυξηθεί μέσα στον χειμώνα αν η Ρωσία κλείσει την στρόφιγγα της ενέργειας στην Ευρώπη.

Με τον πληθωρισμό στη Βρετανία να αγγίζει το υψηλό 40ετίας και να φθάνει το 9,4%, τα προϊόντα στη Μεγάλη Βρετανία πωλούνται σε τιμές-φωτιά με τους καταναλωτές να εκφράζουν φόβους πως αυτές οι αυξήσεις θα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

Η Alessandra Bellini, chief commercial officer στην Tesco, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Γνωρίζουμε πως πολλοί πελάτες μας πιέζονται οικονομικά φέτος εξαιτίας των γεωπολιτικών εξελίξεων και θέλουμε να τους βοηθήσουμε να προσθέσουν ένα ακόμη δώρο κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους».

 Να σημειωθεί, πως η καμπάνια εκτός των άλλων, απευθύνεται και στους πελάτες-μέλη της Clubcard της Tesco, όπου μπορούν αγοράζοντας από τώρα τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους να μαζέψουν εξτρά πόντους κερδίζοντας μεγαλύτερη έκπτωση στις επόμενες αγορές τους. Ένα έξυπνο τρικ του marketing που καλείται καθημερινά να προσαρμοστεί σε νέες προκλήσεις…