To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Golden Drum: Ανακοινώνει τους πρώτους ομιλητές

Golden Drum: Ανακοινώνει τους πρώτους ομιλητές

the festivaΤ

Το Golden Drum Festival επιστρέφει στις ρίζες του στην πόλη Portoroz της Σλοβενίας, όπου πραγματοποιήθηκε το πρώτο φεστιβάλ πριν από σχεδόν τρεις δεκαετίες, από 9 έως 10 Οκτωβρίου. Η φετινή διοργάνωση υπόσχεται τα πάντα, από ενδιαφέρουσες ομιλίες που διεγείρουν τη σκέψη, μέχρι τη βράβευση των καλύτερων έργων κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης των βραβείων.

Το πλήρες πάσο προσφέρει ένα ολοκληρωμένο ταξίδι στο φεστιβάλ αφού περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε ένα Warming up Party με τη χορηγία του Radio Capris, που θα πραγματοποιηθεί στις 9 Οκτωβρίου στο News Café Portorož, δίνοντας τον τόνο για την είσοδο στον κόσμο της δημιουργικής ευφυΐας. Στις 10 Οκτωβρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρόσβαση στα sessions του Φεστιβάλ, τα οποία θα είναι γεμάτα με τα τελευταία trends και πολλές δημιουργικές ιδέες. Στις εργασίες του φεστιβάλ θα συμμετάσχει μια σειρά ομιλητών η τεχνογνωσία των οποίων καλύπτει διάφορες πτυχές του κλάδου. Το αποκορύφωμα του φεστιβάλ θα είναι το πολυαναμενόμενο Awards Show powered by Mastercard με το Golden Star Party powered by HitRadio Center στο Caffe Teater, Piran, που θα προσφέρει σε όσσους συμμετέχουν τη δυνατότητα να γιορτάσουν τη δημιουργικότητα και να δικτυωθούν εν μέσω μιας χαρούμενης και ζωντανής ατμόσφαιρας.

Στη σκηνή του Golden Drum θα φιλοξενηθεί ο Head of Creative Strategy του Netflix, Daniel Kabai, ο οποίος θα αφηγηθεί ιστορίες μέσα από ελκυστικά έργα τέχνης και βίντεο που βοηθούν τα μέλη να ανακαλύψουν περιεχόμενο που θα αγαπήσουν στο Netflix.

Ο Rob Chalmers, Chief Experience Officer της Dentsu Creative για την περιοχή EMEA, πρόκειται να εμβαθύνει στη σφαίρα της εμπειρίας σε μια εποχή εκθετικών αλλαγών. Θα εξηγήσει πώς το σημερινό τοπίο ωθείται από δυνάμεις που επαναπροσδιορίζουν σταθερά τη δυναμική μεταξύ των ανθρώπων και των brands.

Η Ashwini Deshpande, Co-Founder Director της Elephant Design από την Ινδία και μία από τις 50 γυναίκες με τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα ενημέρωσης σύμφωνα με το περιοδικό Impact, θα αναφερθεί στις παραδοσιακές έννοιες και τις σύγχρονες ερμηνείες τους στο σχεδιασμό στην περιοχή της, παρουσιάζοντας την πολυμορφία του σχεδιασμού στην Ινδία.

Η Amy Rodgers, Head of Content στην WARC Creative στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα αποκαλύψει αν η κρίση στη δημιουργική αποτελεσματικότητα συνεχίζεται. Η Amy θα παρουσιάσει τα έργα που κέρδισαν και θα μας δείξει τι είναι αποτελεσματικό στον αγώνα για να κερδίσουμε την προσοχή.

Η Barbara Evans, Managing Partner στο Mediaplus Group από τη Γερμανία, και η Eva Bodecker Thunborg, Chief Executive Officer στη Mediaplus Nordic από τη Σουηδία, θα ασχοληθούν με το σημαντικό θέμα της βιωσιμότητας. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους με τίτλο "Sustainability - let's walk the talk!" θα υπογραμμίσουν τη σημασία της αξιοποίησης των ευκαιριών για τη διασφάλιση του μέλλοντος του πλανήτη μας, ακόμη και στο χώρο της διαφήμισης.

Στo μεγάλο debate για την τεχνητή νοημοσύνη θα συμμετάσχουν ο Elav Horwitz, Executive Vice President και Global Director of Applied Innovation στη McCann Worldgroup και η Catalin Dobre, Co-CEO και Chief Creative Officer στη McCann Worldgroup Ρουμανίας, Regional Creative Director στη McCann CEE.

Ο Jerzy Holub, Marketing Director της Mastercard στην Πολωνία, την Τσεχία και τη Σλοβακία και αποδέκτης του φετινού βραβείου Glass Lion for Change, θα ηγηθεί μιας συναρπαστικής συζήτησης, την οποία διοργανώνει η Mastercard.

Τέλος η Daniela Iebba, Director of Communications του Global Heineken Brand και ο Mihnea Gheorghiu, Chief Creative Officer της Le Pub Global, θα αποκαλύψουν τη δημιουργική μαγεία που κρύβεται πίσω από τη Heineken, η οποία έχει βραβευτεί δύο φορές ως «Μάρκα της Χρονιάς» στο Golden Drum, στην ομιλία με τίτλο "150 Years On - Navigating the Future of Socialising".

Το φεστιβάλ παρουσιάζει έναν ολοκαίνουργιο πυλώνα διαγωνισμού, το τμήμα Creative Media Excellence Drum, και μαζί με αυτό, ένα νέο βραβείο για το καλύτερο Media Agency της χρονιάς. Στον διαγωνισμό προστέθηκε πρόσφατα και το Game Changer Group που προορίζεται για καμπάνιες που αμφισβητούν τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Αυτό είναι το μόνο group στον διαγωνισμό που είναι ανοιχτό σε διαγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο.

Το Golden Drum παρατείνει την προθεσμία υποβολής αιτήσεων στον διαγωνισμό μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 2023 και δέχεται όλα τα έργα που έχουν προβληθεί, δημοσιευτεί ή υλοποιηθεί μεταξύ 16 Αυγούστου 2022 και 21 Αυγούστου 2023.

Μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου ο διαγωνισμός Young Drummers Competition

Νέοι δημιουργοί κάτω των 30 ετών από όλο τον κόσμο έχουν και πάλι την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους, συμμετέχοντας στον διαγωνισμό Young Drummers Competition που γίνεται κάθε χρόνο σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού της Σλοβενίας. 

Το φετινό brief με τίτλο "A date with a masterpiece' αναζητά την καλύτερη ιδέα για αφίσα. Ο νικητής θα λάβει χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ και δωρεάν πάσο για να παρακολουθήσει το Golden Drum Festival.

TAGS: Golden Drum