Cannes Lions: Διεκδικεί ξανά διάκριση η Ogilvy Greece
Διάκριση στα Cannes Lions διεκδικεί ξανά η Ogilvy Greece. Το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “Μην ανέχεσαι το bullying. Μίλα. Μπορείς” που δημιούργησε η ελληνική εταιρεία για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση συμπεριλαμβάνεται στην shortlist των Health and Wellness Lions και συγκεκριμένα στην κατηγορία Brand-Led Education & Awareness.
Το video περιγράφει με σκληρές εικόνες τη βία που επικρατεί στα ελληνικά σχολεία, που ειδικά τους τελευταίους μήνες, σημειώνει ανησυχητική αύξηση σε ένταση και αριθμό περιστατικών. Μέσα από την ιστορία, παρακολουθούμε πώς τα παιδιά βιώνουν το bullying στο σχολείο, είτε ως παρατηρητές, είτε ως θύματα, καταφεύγοντας κάποιες φορές ακόμα και στο να γίνουν τα ίδια θύτες, σε μια λανθάνουσα προσπάθεια αντιμετώπισης, αναπαράγοντας έτσι, έναν φαύλο κύκλο βίας. Με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό, το βίντεο αναπαριστά σκηνές που βασίζονται σε αληθινά περιστατικά bullying, καταλήγοντας στο να ενθαρρύνει τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα αναφοράς περιστατικών που εισήγαγε το Υπουργείο Παιδείας, στο https://stop-bullying.gov.gr
Η καμπάνια παρουσιάστηκε την Τρίτη 9 Απριλίου, σε γυμνάσιο της Θεσσαλονίκης, από τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στο πλαίσιο εκδήλωσης της Ελληνικής κυβέρνησης για την εκστρατεία καταπολέμησης του φαινομένου.
Από την πρώτη μέρα προβολής, χιλιάδες είναι τα shares και τα σχόλια από χρήστες των Social Media, τόσο στο Instagram, όσο και στο TikTok και το YouTube, ανάμεσά τους και πολλοί επώνυμοι που σχολίασαν και μοιράστηκαν αυθόρμητα τα video στους δικούς τους λογαριασμούς. Παράλληλα το θέμα έγινε trending topic και στο Χ στην Ελλάδα.
Το βίντεο προβλήθηκε από τα δελτία ειδήσεων όλων των καναλιών, αποτελώντας πρώτη είδηση μαζί με τα μέτρα της κυβέρνησης για το σχολικό bullying, με πολλούς παρουσιαστές να δηλώνουν σοκαρισμένοι και να το χαρακτηρίζουν συγκλονιστικό.
Το βίντεο διάρκειας 3:30 λεπτών, από ένα original σενάριο της Ogilvy με τίτλο «Μάρτυρες», σκηνοθέτησε ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος, σε παραγωγή της Foss Productions.
Η καμπάνια πλασιώνεται από τηλεοπτικά σποτ μικρότερης διάρκειας, υπαίθριες καταχωρίσεις σε στάσεις λεωφορείων αλλά και στα ίδια τα σχολεία, ενώ «τρέχουν» στοχευμένες ενέργειες στο TikTok προκειμένου να ενεργοποιήσουν τη μαθητική κοινότητα.
Η απονομή των Health and Wellness Lions θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα 17 Ιουνίου το απόγευμα.
Σημειώνεται πως πέραν των 1.336 Βραβείων Ermis και 63 Βραβείων Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, μεταξύ των οποίων και 8 Cannes Lions, 2 Clio Awards, 1 One Show Pencil, 1 D&AD Pencil, 7 London International Awards, 2 Webby Awards, κ.α.