To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Focus στη… δημιουργικότητα

Focus στη… δημιουργικότητα

adb: «Κάνε Focus στην Τεχνολογία» είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Electro World. Γιατί επιλέξατε να εστιάσετε στο κομμάτι της τεχνολογίας;

Γ.Κ.: Ζούμε, όπως ξέρετε, σε μια e-changing εποχή, όπου η τεχνολογία έχει μπει στην καθημερινή μας ζωή και κερδίζει συνεχώς έδαφος σε όλες μας τις δραστηριότητες. Παράλληλα, οι εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας είναι αλματώδεις και ραγδαίες. Έτσι, όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας και εμείς στην Electro World τους τα προσφέρουμε στις καλύτερες τιμές. Η Electro World είναι μια αλυσίδα που ανταποκρίνεται τόσο στις εξελίξεις αυτές όσο και στις ανάγκες των καταναλωτών.
 

adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της καμπάνιας και ποιο το κοινό-στόχος στο οποίο κατά κύριο λόγο απευθύνεται;

Γ.Κ.: Με τους εννέα χαρακτήρες της νέας καμπάνιας μας απευθυνόμαστε ουσιαστικά σε όλους τους καταναλωτές: σε εκείνους που αγαπούν τα gadgets, στον καταναλωτή που είναι πρακτικός, σε εκείνον που πιστεύει ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι και διασκέδαση, ακόμα και σε αυτόν που αρκείται στην απολύτως απαραίτητη γνώση και χρήση της τεχνολογίας… Η Electro World «είναι εδώ» για να βοηθήσει τους καταναλωτές, αφού γνωρίζει καλά την τεχνολογία, παρακολουθεί τις εξελίξεις, συγκρίνει τα προϊόντα, επιλέγει τα καλύτερα και μέσω του εξειδικευμένου προσωπικού της προτείνει στους καταναλωτές τα προϊόντα εκείνα που καλύπτουν τις ανάγκες τους.

adb: Τι προσπαθήσατε να προβάλλετε μέσα από την καμπάνια; Ποιο θα λέγατε πως ήταν το brief που δώσατε στη Lowe; Ποιο ήταν το βασικό concept που είχατε στο μυαλό σας και πού θέλατε να επικεντρωθείτε;

Γ.Κ.: Επειδή θέλουμε να είμαστε πάντα κοντά στις ανάγκες των καταναλωτών μας, διεξήγαμε έρευνα η οποία έδειξε ότι αυτό που θέλουν πραγματικά οι καταναλωτές είναι όχι μόνο να κάνουν τις αγορές τους σε καταστήματα που τους προσφέρουν ποικιλία επιλογών σε καλές τιμές, αλλά κάποιον που πραγματικά να γνωρίζει και να κατανοεί την τεχνολογία και να είναι σε θέση να τους βοηθήσει να επιλέξουν αυτό που εξυπηρετεί καλύτερα τις εκάστοτε ανάγκες τους. Η Electro World, μέσα από τη νέα της καμπάνια, αναλαμβάνει ακριβώς αυτόν το ρόλο: φέρνει την τεχνολογία κοντά στον καταναλωτή, του εξηγεί τα χαρακτηριστικά, τον βοηθά να επιλέξει αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και του προσφέρει τη δυνατότητα να το αποκτήσει στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς.

adb: Ποια ήταν η έμπνευση για τους 9 χαρακτήρες και τι αντιπροσωπεύει ο κάθε ένας;

Γ.Κ.: Η έμπνευση για τους 9 χαρακτήρες ήρθε από το ίδιο το καταναλωτικό κοινό. Όλοι οι ήρωες διαθέτουν χαρακτηριστικά που ο καθένας μας μπορεί να αναγνωρίσει στον εαυτό του ή στους γύρω του. Ο κάθε ένας αντιπροσωπεύει, θα λέγαμε, έναν τύπο καταναλωτή. Τα ονόματά τους αποκαλύπτουν το βασικό χαρακτηριστικό του καθενός: ο Gadgetakias, λάτρης των gadgets, o Mr. Cheapman βρίσκει τις πιο οικονομικές λύσεις της αγοράς, o Mr. Practical ενδιαφέρεται για την πρακτικότητα των προϊόντων που αγοράζει, o Gamer μας ενημερώνει για τις τελευταίες κυκλοφορίες σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, o Design Freak αναζητά τα πιο ντιζαϊνάτα προϊόντα, o Mr. Idimon προτείνει τις ιδανικές λύσεις για κάθε περίπτωση, o Mr. Dispistos αμφισβητεί τα πάντα μέχρι να βρει το καλύτερο, o PC Specialist γνώστης των υπολογιστών & των αξεσουάρ τους και η Miss Kamia Sxesh… προσπαθεί να είναι στο κλίμα της εποχής και των εξελίξεων!

adb: Τι ακριβώς περιλαμβάνει η καμπάνια; Πώς έχει διαμορφωθεί το media plan και με τι χρονικό ορίζοντα;

Γ.Κ.: Η νέα καμπάνια της Electro World περιλαμβάνει το φυλλάδιο με το οποίο ενημερώνουμε τακτικά τους καταναλωτές μας για τα νέα προϊόντα και για τις ευκαιρίες που μπορούν να βρουν στα καταστήματά μας, POP υλικό που διακοσμεί τα καταστήματα και τηλεοπτικά σποτάκια. Το βασικό στοιχείο της καμπάνιας είναι ότι όλα τα παραπάνω υλικά έχουν μια κοινή λογική και αποτελούν μια ενότητα. Έτσι, ο καταναλωτής «μελετάει» το φυλλάδιό μας, παρακολουθεί τα τηλεοπτικά σποτάκια, τα οποία ουσιαστικά αποτελούν τη συνέχεια του εκάστοτε φυλλαδίου, αφού δίνουν έμφαση στα βασικά σημεία του, και, τέλος, επισκέπτεται κάποιο από τα καταστήματά μας, όπου πλέον «βιώνει» την καμπάνια μας, καθώς η διακόσμηση τον μεταφέρει στον κόσμο της τεχνολογίας και των 9 χαρακτήρων μας.
Αναφορικά με το media plan, η τακτική που ακολουθήσαμε είναι αντίστοιχη: τα μέσα που χρησιμοποιούμε (τηλεόραση, φυλλάδιο) δρουν συμπληρωματικά, ώστε η παρουσία μας να είναι συνεχής και να υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι στην Electro World μπορούν να κάνουν focus στην τεχνολογία και να βρουν τις καλύτερες λύσεις.

adb: Πώς προχωρήσατε στην απόφαση να πραγματοποιήσετε σκληρά συγκριτικά τεστ μεταξύ των προϊόντων;

Γ.Κ.: Η απόφαση αυτή στηρίχθηκε στο κεντρικό concept της καμπάνιας, σύμφωνα με το οποίο η Electro World γνωρίζει καλά την τεχνολογία και μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να επιλέξουν αυτό που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες τους. Έτσι προέκυψαν τα συγκριτικά τεστ. Στην ουσία αξιοποιούμε τη γνώση και το expertise μας σχετικά με την τεχνολογία για να δοκιμάσουμε τα προϊόντα και να μπορούμε να προτείνουμε το ανάλογο προϊόν σε κάθε περίπτωση. Τα τεστ αυτά στηρίζουν έμπρακτα το concept μας για πραγματικό focus στην τεχνολογία.

adb: Συντάσσεστε με την άποψη πως η δημιουργικότητα στην επικοινωνία αποτελεί όπλο ενάντια στην κρίση;

Γ.Κ.: Η οικονομική κρίση έχει φέρει πολλές αλλαγές στην αγορά, παράλληλα όμως με τις δυσκολίες έχει δημιουργήσει προκλήσεις και νέες ευκαιρίες. Οι επιχειρήσεις που μπορούν να αναγνωρίσουν και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες αυτές είναι και εκείνες που τελικά θα ξεχωρίσουν. Στην προσπάθεια αυτή, «όπλο» μας -πέρα από τις πολύ χαμηλές τιμές που εξακολουθούμε να διαθέτουμε- είναι η καινοτομία και η διαφοροποίηση, τόσο σε επίπεδο προϊόντος όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας. Οι καταναλωτές είναι πολύ ενημερωμένοι πλέον, αξιολογούν τις επιλογές τους, αναζητούν τη διαφορετικότητα και επιβραβεύουν τις εταιρείες που προσφέρουν καινοτομία και δημιουργικές λύσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι οι επιχειρήσεις που θεωρούνται από το κοινό δημιουργικές είναι συνήθως πιο πετυχημένες. Τα καινοτόμα προϊόντα αλλά και η δημιουργική επικοινωνία φέρνουν στην επιχείρηση καλύτερα αποτελέσματα. Εξάλλου, η επιτυχία της επικοινωνίας κρίνεται από την ιδέα, τη δημιουργικότητα, το στρατηγικό σχεδιασμό και την ποιότητα, βεβαίως, του ίδιου του προϊόντος και όχι από το κόστος μιας καμπάνιας.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε;

Γ.Κ.: Το πρώτο feedback που παίρνουμε από το κοινό είναι πολύ θετικό. Οι καταναλωτές ταυτίζονται με τους νέους ήρωες της Electro World και αισθάνονται ότι έχουν στο πλευρό τους κάποιον που πραγματικά γνωρίζει από τεχνολογία να τους καθοδηγήσει και να τους συμβουλέψει κατά την αναζήτηση των προϊόντων που θα καλύψουν τις ανάγκες τους. Αυτό, άλλωστε, ήταν και το αρχικό concept της νέας καμπάνιας.

adb: Πώς θα περιγράφατε με μια φράση την καμπάνια;

Γ.Κ.: Νεανική, πρωτότυπη, δυναμική, με χιούμορ και ζωντάνια, η νέα διαφημιστική καμπάνια της Electro World μας παροτρύνει να κάνουμε focus στα πιο hi-tech προϊόντα της αγοράς!

H άποψη της Lowe Athens

Οι άνθρωποι της Lowe Athens μας εξηγούν τη στρατηγική της καμπάνιας και μας περιγράφουν τις προκλήσεις που περιελάμβανε η υλοποίησή της.

adb: Ποια είναι η στρατηγική πίσω από τη νέα καμπάνια της Electro World;

Με την προηγούμενη στρατηγική μας είχαμε καταφέρει να κάνουμε την Electro World γνωστή στο κοινό για τις αχτύπητες τιμές της. Με την παρούσα καμπάνια, πάμε ένα βήμα παραπέρα. Κρατώντας πάντα τις χαμηλές τιμές, δίνουμε τώρα το βάρος της επικοινωνίας μας στην προηγμένη τεχνολογία που διαθέτουν τα καταστήματά Electro World. Στόχος μας είναι να δείξουμε στον καταναλωτή ότι στην Electro World δεν θα βρει απλά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αλλά θα τη βρει και στην τιμή που τον συμφέρει.

adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις για τη δημιουργία της συγκεκριμένης καμπάνιας;

Η μεγαλύτερη πρόκληση για μας ήταν να επιλέξουμε και έπειτα να αναπτύξουμε τους 9 χαρακτήρες της καμπάνιας μας με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο, ώστε το κοινό μας να ταυτιστεί μαζί τους. Για να το κάνουμε αυτό με επιτυχία, έπρεπε να μπούμε σε μία ακόμη βαθύτερη ανάλυση του κοινού μας. Και τελικά, αυτή η ανάλυση δεν βοήθησε απλώς την καμπάνια μας, αλλά και εμάς τους ίδιους, καθώς το να καταφέρεις να έρθεις ακόμη πιο κοντά και να γνωρίσεις ακόμη καλύτερα το κοινό σου, σημαίνει ότι μπορείς να του δίνεις κάθε φορά αυτό που έχει στο μυαλό του.

Συντελεστές καμπάνιας

Electro World

Marketing Director: Γιώργος Καράμπελας
Brand Manager: Αλεξάνδρα Αγγελοπούλου
Assistant Brand Manager: Αναστασία Πακλατσίδου

Lowe Athens

Creative Director: Κατερίνα Χρυσανθακοπούλου
Copywriters: Ανδρουλή Κατερίνα, Λένα Σταματάκη
Art Directors: Κώστας Παπαδημητρίου
Production Director: Μαρία Φύτρου, Νίκος Σίμος
Account Director: Γεωργία Σούρσου
Account Executive: Κώστας Σαββίδης
Εταιρεία παραγωγής: Cinepos


 

TAGS: Creativity