Νέα καμπάνια από τον ΕΟΤ
Νέα καμπάνια από τον ΕΟΤΣυγκεκριμένα, όπως επισήμανε η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα την Δευτέρα 8 Μαρτίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, για φέτος αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό η λέξη «Καλημέρα». Μάλιστα, η Άντζελα Γκερέκου τόνισε ότι ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη διαφήμιση μέσω του διαδικτύου.
Το ποσό που θα διατεθεί φέτος για τη διαφημιστική προβολή της χώρας θα είναι 10 με 12 εκατ. ευρώ.