McV&H: Νέα τηλεοπτική επικοινωνία για την Όλυμπος
Μία ιστορία γεμάτη εκπλήξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ιστορία γεμάτη εκπλήξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα διαφημιστική καμπάνια για το Κιχί της alfa θα «απλωθεί» σε 360ο κανάλια, στο Youtube, τα SoΜe, Digital και PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετατρέψτε τα leftovers ζυμαρικών σε νέες νόστιμες συνταγές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άνοδος του πληθωρισμού παγκοσμίως και η μείωση της κατανάλωσης, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα για τον κλάδο της διαφήμισης με τα brands να ετοιμάζονται για έναν ακόμη πιο δύσκολο χειμώνα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδραστική γκαλερί έχει µετατρέψει τα νέα γραφεία της η MullenLowe Athens, παρουσιάζοντας µια «ωδή» στη σύγχρονη αλλά και στη διαχρονική δηµιουργικότητα. Μιλήσαµε µε τους κύριους συντελεστές αυτής της εµπνευσµένης πρωτοβουλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος με σκοπό τη συνεργασία και τη σύναψη διετούς σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών διαφήμισης, επικοινωνιακού σχεδιασμού και προβολής, καθώς και υλοποίηση νέας διαφημιστικής καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ25.000 επισκέπτες έλαβαν 25.000 γράμματα που έγραψαν οι ίδιοι οι άνθρωποι της Aegean
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια βιτρίνα στο κέντρο της Αθήνας κάνει την έκπληξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία πίσω από το τολμηρό branding του νέου ελληνικού delivery startup
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο γιορτάζουν τα 50 χρόνια UNO® με ένα «κάρφωμα» στην καρδιά της μόδας, παρουσιάζοντας μια σειρά υποδημάτων, ρούχων, θεματικές κάρτες UNO® και ένα UNO Αpp-Event.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα εποχή για το brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ρένα Νικολοπούλου, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2021 και co Chief Executive Officer στη Wunderman Thompson Athens, για το concept των Ηρωικών ERMIS αλλά και τον τρόπο που θα πραγµατοποιηθούν οι απονοµές φέτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory