To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρχεται «βαρυχειμωνιά» και στον κλάδο της διαφήμισης;

Έρχεται «βαρυχειμωνιά» και στον κλάδο της διαφήμισης;
Η άνοδος του πληθωρισμού παγκοσμίως και η μείωση της κατανάλωσης, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα για τον κλάδο της διαφήμισης με τα brands να ετοιμάζονται για έναν ακόμη πιο δύσκολο χειμώνα…

Έρευνα που έγινε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποκάλυψε πώς το 60% των Ευρωπαίων πολιτών δεν είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις αυξήσεις σε τρόφιμα και ενέργεια. Αυτό θα έχει ως άμεση συνέπεια τη μείωση πωλήσεων των brands που ενώ θα περίμεναν μια γεμάτη κόσμο χριστουγεννιάτικη αγορά μετά από 3 δύσκολα χρόνια λόγω κορονοϊού, τα μαγαζιά ίσως θα είναι και πάλι άδεια…

Αλλά η ακρίβεια δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Οι εδώ και χρόνια κακοπληρωμένοι υπάλληλοι που εγκαταλείπουν μαζικά τις δουλειές τους στο πλαίσιο του κινήματος της «Μεγάλη Παραίτησης», σίγουρα θα επηρεάσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών με τα πρώτα σημάδια δυσλειτουργίας στο ταξίδι, το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία τροφίμων.

Οι προκλήσεις αδειάζουν τα ταμεία

Με τον πόλεμο στην Ουκρανία να κλιμακώνεται αντί να σταματά, τα brands, θα έρθουν αντιμέτωπα με μια σειρά προκλήσεων τους επόμενους μήνες:

1. Κανείς δεν ξέρει ποια είναι η απόφαση της Ρωσίας και του Πούτιν αναφορικά με την παροχή ενέργειας στην Ευρώπη και τα ενδεχόμενα blackouts

2. Η ξέφρενη άνοδος του πληθωρισμού «φρενάρει» την κατανάλωση σε πολλές χώρες

3. Πιθανή είναι η έλλειψη τροφίμων λόγω των μειωμένων αποθεμάτων σιταριού εξαιτίας του πολέμου.

4. Οι μαζικές παραιτήσεις υπαλλήλων δημιουργούν δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα και άρα ελλείψεις στην αγορά.

 5. Οι συνεχόμενες απεργίες στις μεταφορές επηρεάζουν την εφοδιαστική αλυσίδα και τα τρόφιμα

6. Οι ελλείψεις προσωπικού οδηγούν πολλούς κλάδους σε απελπισία και «λουκέτα»

7. Η κλιματική κρίση είναι εδώ με έντονα κύματα ζέστης και ακραία καιρικά φαινόμενα που δύσκολα αντιμετωπίζονται

8. Η αβεβαιότητα για όλα τα παραπάνω δημιουργεί κοινωνική αναταραχή.

 Σύμφωνα με τους Financial Times, τα brands ήδη καταστρώνουν πλάνα για μια χρονιά «μηδενικής ανάπτυξης», υποστηρίζοντας πως τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη. Ήδη τα πρώτα σημάδια μειωμένης κατανάλωσης γεύθηκαν γίγαντες του λιανεμπορίου, όπως οι Curry’s, ASOS και Boohoo, με τα υπόλοιπα brands να αγωνιούν για τον χειμώνα που έρχεται…