Η MullenLowe για το IST College
Η MullenLowe Athens δημιούργησε τη νέα επικοινωνία του IST College με μια τηλεοπτική και digital καμπάνια, που δίνει τον πρώτο λόγο στους αποφοίτους του κολλεγίου.
Με το μήνυμα “Brand your future” εκφράζεται πρωτότυπα η δημιουργική ιδέα: ότι όλοι μας διαθέτουμε ταλέντα και ικανότητες που μας κάνουν ένα ξεχωριστό brand, όταν πρόκειται να βγούμε στην αγορά εργασίας. Αρκεί βέβαια κάποιος να αναδείξει τις δυνατότητές μας και να μας βοηθήσει να “λανσάρουμε” τον εαυτό μας επαγγελματικά.
Αυτόν τον ρόλο επιτελεί το IST College σε συνεργασία με τα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού διαθέτοντας παράλληλα και καταξιωμένο ακαδημαϊκό προσωπικό. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι πραγματικοί απόφοιτοι του IST College: η Μάγκυ Κοντού που μας παρουσιάζει την έξυπνη τουριστική εφαρμογή Tourismart και ο Νίκος Δαμηλάκης με το ευρέως γνωστό Taxibeat.
Η παραγωγή έγινε από τη Norrogroup.
Με το μήνυμα “Brand your future” εκφράζεται πρωτότυπα η δημιουργική ιδέα: ότι όλοι μας διαθέτουμε ταλέντα και ικανότητες που μας κάνουν ένα ξεχωριστό brand, όταν πρόκειται να βγούμε στην αγορά εργασίας. Αρκεί βέβαια κάποιος να αναδείξει τις δυνατότητές μας και να μας βοηθήσει να “λανσάρουμε” τον εαυτό μας επαγγελματικά.
Αυτόν τον ρόλο επιτελεί το IST College σε συνεργασία με τα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού διαθέτοντας παράλληλα και καταξιωμένο ακαδημαϊκό προσωπικό. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι πραγματικοί απόφοιτοι του IST College: η Μάγκυ Κοντού που μας παρουσιάζει την έξυπνη τουριστική εφαρμογή Tourismart και ο Νίκος Δαμηλάκης με το ευρέως γνωστό Taxibeat.
Η παραγωγή έγινε από τη Norrogroup.